آخرین اخبار

2. شهريور 1393 - 8:53   |   کد مطلب: 15156
بانوان جودو کارهمدان باکسب چهار مدال طلا ،پنج مدال نقره و سه مدال برنزقهرمان شد.

به گزارش رودآور به نقل از همدان ورزش، نهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری در رشته جودو و در رده سنی نوجوانان روز جمعه 31 مرداد ماه سال جاری به میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی شهید شیرودی سالن افراسیابی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تیم جودوی بانوان نوجوان همدان با کسب دو مدال طلا،دو مدال نقره و دو مدال برنز جایگاه قهرمانی را از آن خود کرد وتیم های لرستان و چهارمحال بختیاری به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دو مدال طلای تیم همدان را شیوا جهانگیری در وزن منفی 44 و لیلا سیاهوشی در وزن منفی48 کسب کردند و در وزن های منفی 63، مریم بربط و منفی 40 مرضیه جوادنیافر از تیم جودی همدان توانستند مدال نقره مسابقات را بر گردن خود بیاویزند.

همچنین رقیه خدابنده لوئی در وزن منفی 52 و بصیره مردای در وزن مثت 63 از همدان توانستند برنز این مسابقات را به خود اختصاص دهند و فریبا موسوی در رده سنی نوجوانان مقام پنجم را کسب کرد.

بنا بر این گزارش در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری جوانان در رشته جودو و در رده سنی جوانان نیز دو مدال طلا در اوزان منفی 57 و منفی 70 توسط کبینا عزیزی و صبا کرمعلی، سه مدال نقره در اوزانمنفی 52، منفی 70 و منفی 78 توسط فاطمه حیدری، فاطمه آقاجانی و شیدا کیانی و نیز یک مدال برنز توسط زهرا لطفی در وطزن منفی 78 از آن تیم جودی جوانان همدان شد.

به توجه به نتایج کسب شده در این رده سنی تیم همدان جایگاه قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های لرستان وتیم خراسان رضوی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان