آخرین اخبار

4. شهريور 1393 - 22:41   |   کد مطلب: 15210
مدیرعامل تعاونی تولیدکنندگان محصولات لبنی استان همدان با بیان اینکه اظهارات برخی مسئولان در زمینه استفاده کارخانجات لبنی از روغن پالم ضربه بزرگی به این حوزه وارد کرد، گفت: کارخانجات لبنی همدان نیازی به استفاده از روغن پالم ندارند.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، محمود رشادی، اظهار کرد: کارخانجات لبنی براساس مجوزهای وزارت بهداشت از روغن پالم در محصولات خود استفاده می کردند و خوشبختانه تولیدات کارخانجات لبنی استان همدان به گونه ای است که نیاز به استفاده از روغن پالم ندارد.

وی با بیان اینکه روغن پالم در محصولاتی همچون شیر پرچرب، پنیر و ماست پرچرب مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: متاسفانه اظهارات برخی مسئولان در مورد استفاده از این روغن در بین مردم نوعی بی اعتمادی نسبت به محصولات لبنی ایجاد کرده و بازار لبنیات را در تاثیر خود قرار داده است.

مدیرعامل تعاونی تولیدکنندگان محصولات لبنی استان همدان با اشاره به اینکه روغن پالم در واقع کره‌های گیاهی موجود در بازار است، گفت: این روغن به علت جامد بودن مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اظهارات صریح برخی مسئولان در زمینه استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی گفت: مجوز استفاده از این روغن توسط وزارت بهداشت صادر می‌شد.

رشادی عنوان کرد: بهتر بود تا مسئولان در این زمینه فرصت چند ماهه ای به کارخانجات می‌دادند تا ضمن اصلاح خط تولید، استفاده از این روغن را حذف کنند که متاسفانه قبل از این کار موضوع رسانه ای شد.

وی بیان کرد: اظهارات اخیر سبب شد تا مردم نسبت به گذشته کمتر از محصولات لبنی استفاده کنند و این امر خسارات بسیاری برای کارخانجات لبنی به دنبال داشته و دارد که باید دید چطور می‌توان آن را جبران کرد.

مدیرعامل تعاونی تولیدکنندگان محصولات لبنی استان همدان با اشاره به اینکه مردم نسبت به لبنیات بدبین شده اند، گفت: محصولات تولیدی کارخانه‌های لبنی همدان نیاز به استفاده از این روغن نداشته و مردم می‌توانند از محصولات لبنی به راحتی استفاده کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان