آخرین اخبار

4. شهريور 1393 - 23:43   |   کد مطلب: 15211
احسان قائم مقامی، همایون توفیقی و پوریا درینی در پایان دور ششم رقابت های شطرنج جام ابن سینای شهر همدان در صدر جدول قرار گرفتند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: در پایان دور ششم احسان قائم مقامی، همایون توفیقی و پوریا درینی هر سه با 5/5 امتیازبه پیشتازی خود در صدر این رقابت ها ادامه دادند.

حمدالله چاروساییˈ افزود: هم چنین عبدالله الهی، مازیار باقری، مرتضی دربان، مسعود مصدق پور و وحید خالصی هر یک کسب پنج امتیاز و پوئن شکنی بهتر نسبت به یکدیگر به ترتیب در رده های چهارم تا هشتم ایستادند.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 149 نفر شرکت کرده اند که در این بین سه استاد بزرگ، پنج استاد فیده و چهار استاد بین المللی و 96 نفر دارای درجه بین المللی هستند.

وی یادآور شد: این رقابت ها در 11 دور و به روش سویسی برگزار می شود و در مجموع 120 میلیون ریال جایزه نقدی برای این رقابت ها در نظر گرفته شده است.

چاروسایی خاطرنشان کرد: به شطرنجباز قهرمانی این دوره از مسابقات 30 میلیون ریال، نفر دوم 20 میلیون ریال و شطرنجباز سوم 15 میلیون ریال جایزه نقدی اعطا می شود و به نفرات چهارم تا دهم نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

وی افزود: همچنین به رتبه برتر بانوان، رتبه برتر استان همدان، رتبه برتر رده سنی زیر شش سال،رتبه برتر رده سنی زیر هشت سال، رتبه برتر رده سنی زیر 10 سال، رتبه برتر رده سنی زیر 12 سال، رتبه برتر بازیکنان بدون درجه بین المللی، رتبه برتر بازیکنان دارای درجه بین المللی تا مرز و رتبه برتر بازیکنان دارای درجه بین المللی تا مرز جوایز نقدی اهدا می شود.

بیش از 500 شطرنجباز در استان همدان فعالیت می کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان