آخرین اخبار

5. شهريور 1393 - 22:10   |   کد مطلب: 15242
با قرعه‌کشی لیگ دسته اول/
پاسی‌ها در گروه لیگ برتر قرار گرفتند
مراسم قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار شد که در این قرعه‌کشی تیم فوتبال پاس همدان در در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، مراسم قرعه کشی تیم های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و 24 تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه قرار گرفتند که تیم پاس همدان تنها نماینده استان در این رقابت ها در گروه دوم این رقابت ها با تیم های داماش گیلان، سیاه جامگان، صنعت نفت، پارسه، شهرداری بندرعباس، مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، راهیان کرمانشاه، فولاد یزد ، اتکا ، شهرداری تبریز هم گروه شد.

در این گروه تیم هایی چون پاس همدان ، شهرداری تبریز ، راهیان کرمانشاه ، صنعت نفت آبادان و داماش گیلان سابقه حضور در لیگ برتر را داشته اند و تیم های داماش و صنعت نفت تازگی به لیگ دسته اول سقوط کرده اند و تلاش خود را برای حضور مجدد در لیگ برتر به کار می بنند که این کار پاسی ها را بسیار سخت کرده است.

سیاه جامگان نیز فصل گذشته توانست تا یک قدمی لیگ برتر جلو رود اما در پلی اف صعود برابر نفت مسجد سلیمان شکست خورد تا از راهیابی به لیگ برتر باز ماند؛ در هر صورت شاگردان داوود مهابادی در تیم پاس کار سختی برای صعود به لیگ برتر پیش رو دارند.

پاسی ها طبق برنامه در نخستین دیدار خود میهمان گل گهر سیرجان هستند این در حالی است که طرفدران فوتبال در همدان خاطره ای خوبی از این تیم ندارند و این  تیم همیشه گربه سیاه الوند در فصول گذشته بوده است و الوند با شکست برابر این تیم سقوطش به لیگ دسته دوم را قطعی کرد.

تیم پاس که قصد داشت اردوی آماده سازی خود را از دهم شهریورماه در یکی از کمپ های فوتبال کشور ترکیه برگزار کند، به تشخیص مدیرعامل این تیم این اردو لغو شد و قرار شده اردوی آماده سازی در داخل کشور انجام شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان