آخرین اخبار

8. شهريور 1393 - 23:06   |   کد مطلب: 15275
یازدهمین دوره مسابقات شطرنج آزاد بین المللی ابن سینا در گرامیداشت هفته دولت با قهرمانی‌ " احسان قائم مقامی" به پایان رسید.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم،  یازدهمین دوره مسابقات شطرنج آزاد بین المللی ابن سینا بعد از وقفه‌ای دو ساله در سالن ورزشی مجموعه شهید حاجی بابایی مرینج برگزار شد و و 149 شطرنج باز از 20 استان کشور در این رقابت ها با هم به رقابت پرداختند.

در این رقابت ها 358 بازی با برد مهره های سفید همراه بود 344 بار نیز مهره های سیاه پیروز میدان بودند و 89 بازی نیز به تساوی کشیده شد.

در پایان 11 دور برگزاری این مسابقات احسان قائم مقامی از تهران با کسب 10 امتیاز به تنهایی در صدر جدول ایستاد و قهرمانی را از آن خود کرد و همایون توفیقی از گیلان نیز با کسب 9 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و مازیار باقری از خراسان شمالی  نیز با کسب 8.5 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

امیر کوثری‌نیا از فارس، حمیبدرضا صداقت‌خواه از همدان، مرتضی دربان از تهران، پرهام مقصدلو و مرتضی عسگری از زنجان، پوریا درینی از کرمان و سید خلیل موسوی نیز در ردههای چهارم تا دهم این مسابقات قرار گرفتند.

در رده بندی زیر 8 سال محمد حسین قنبر علی فرزانه از همدان، در رده زیر 10 سال هانی جاهدی از گیلان ، در رده زیر 12 سال علیرضا فیروزچاه از مازندران به عنوان قهرمانی رده های سنی خود رسیدند.

در رده پیشکسوتان رضا ابراهیمی از تهران و در بخش بانوان نیز فرزانه قادری از خراسان رضوی به رتبه‌های نخست دست یافتند.

در رنگینگ زیر 1800 علیرضا کریمیان از اصفهان و در رنگینگ زیر 2000 مهیار اکبری از خوزستان و در بدون رنگینگ رحیم الهی از آدربایجان شرقی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بین شطرنج بازان همدانی نیز علی زارعی عنوان برتر را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز عصر دیروز با حضور قیاسی معاون استاندار، منعم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و علی بابایی رئیس هیات و جمعی از خانواده ها و شطرنج بازان در محل برگزاری این مسابقات برگزار شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان