آخرین اخبار

9. شهريور 1393 - 23:05   |   کد مطلب: 15305
همدان میزبان مرحله سوم مسابقات تنیس آزاد مردان مناطق پنجگانه کشور شد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، مسوول برگزاری این دوره از رقابت ها گفت: مرحله سوم دومین دوره مسابقات تنیس مناطق پنجگانه کشور تحت عنوان یادواره شهید سید احمدبرقعی و گرامیداشت سرداران ، امیران ، فرماندهان و هشت هزار شهید استان همدان برگزار می شود.

جلال شمشیری افزود: در این پیکارها بیش از 30 تنیس باز برتر استان های مختلف کشور از پانزدهم شهریورماه جاری رقابت خود را در مجموعه آکادمی تنیس الیت همدان آغاز می کنند.

وی اظهار داشت: ورودی این رقابت ها برای هر نفر 400 هزار ریال تعیین شده است و به قهرمان مسابقات سه میلیون ریال، نایب قهرمان یک میلیون و 500 هزار ریال و به هر یک از دو نفر سوم مشترک 700 هزار ریال جایزه نقدی اعطا می شود.

شمشیری افزود: قضاوت این مسابقات برعهده ˈعادل برقعیˈ از داوران پرافتخار تنیس جهان خواهد بود که به عنوان سرداور انجام وظیفه می کند.

وی اظهار داشت: این دوره از مسابقات در سطح گروه C بدون حضور 32 نفر برتر کشور برگزار می شود و به نفرات برتر امتیاز رنکینگ تعلق می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این پیکارها زیرنظر فدراسیون تنیس کشور و با همکاری آکادمی تنیس الیت همدان برگزار می شود و همراه داشتن کارت بیمه ورزشی سال جاری جهت شرکت کنندگان الزامی است.

هم اکنون یکصد ورزشکار در رشته تنیس در سطح همدان به صورت مستمر فعالیت دارند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان