آخرین اخبار

10. شهريور 1393 - 23:56   |   کد مطلب: 15310
دبیر کانون‌های مساجد استان همدان گفت: جشنواره استانی قرآن کریم ویژه کانون های مساجد آبان ماه امسال در ۴ رشته برگزار می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، هادی فیض منش تصریح کرد: جشنواره استانی قرآن کریم در 4 رشته حفظ، قرائت، اذان و ترتیل ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد آبان ماه امسال در همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره دوم آبان در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار و برگزیدگان استانی به جشنواره سراسری قرآن در خوزستان راه می یابند.

فیض منش تصریح کرد: از آن جا که ترویج مبانی دینی و قرآنی و برنامه‌های آموزشی قران کریم در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از برنامه های اصلی این نهاد است.

وی بیان کرد: شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و فرهنگ غنی اسلامی، حضور پرنشاط تر اعضای کانون‌های مساجد در فعالیت‌های قرآنی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم و آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی کانون‌های مساجد را از اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی عنوان کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادها، حمایت و تقویت آنها، تقویت پایه های دینی در کانون ها و آشنایی نسل جوان با مبانی قرآنی در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور در دوران کنونی بیان کرد: گسترش چنین جشنواره هایی در استان و کشور ضرورت دارد.

فیض منش بیان کرد: بر اساس پیش بینی ما در هر رشته 400 متقاضی حضور می یابند که از این تعداد در مرحله نخست 200 نفر به جشنواره استانی راه می یابند و در مرحله پایانی نیز از هر رشته 3 نفر برای حضور در جشنواره سراسری معرفی می‌شوند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان