آخرین اخبار

12. شهريور 1393 - 22:18   |   کد مطلب: 15373
در آستانه جشنواره بین المللی تئاتر کودک/
چهارمین کتاب شعر کودک و نوجوان در همدان منتشر شد
معاون فرهنگی حوزه هنری استان همدان گفت: در آستانه جشنواره بین المللی تئاتر کودک چهارمین کتاب شعر کودکان که مجموعه‌ای از آثار ۲۲ شاعر در حوزه خردسال، کودک و نوجوان است، رونمایی شد.

به گزارش رودآور به نقل از تیمور آقامحمدی، از رونمایی کتاب "امروز من شاعر شدم" خبر داد و اظهار کرد: در این کتاب  مجموعه اشعار شاعران کودک و نوجوان استان همدان گردآوری شده است.

وی تصریح کرد: در این کتاب اشعاری از 22 شاعر کودک و نوجوان از جمله مصطفی رحماندوست، اسدالله شعبانی، جواد محقق، بابک نیک‌طلب، حمیدهنرجو، غلامرضا بکتاش و مریم زندی، حامد محقق و غیره در سه بخش خردسال، کودک و نوجوان به چاپ رسیده است.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه هر کدام از شاعران یک تا سه اثر در این کتاب دارند، بیان کرد: تصویرگر این کتاب مهدی پرستارشهری است.

وی با بیان اینکه این کتاب چهارمین کتاب در حوزه کودک و نوجوان است، ابراز کرد: کتاب " امروز من شاعر شدم" چهل و چهارمین اثر مکتوب حوزه هنری استان همدان است اما چهارمین کتاب در حوزه کودک و نوجوان به شمار می‌رود.

آقامحمدی با بیان اینکه این کتاب با موضوع خانواده و اجتماعی منتشر شده است، عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت 40 هزار ریال از کتاب فروشی‌ها و یا کتاب فروشی سوره حوزه هنری خریداری کنند.

وی در ادامه به چاپ و انتشار کتاب " سرچشمه‌های هنر" اشاره کرد و گفت: در این کتاب آرای هفت تن از بزرگان معاصر در باب هنر منتشر شده است.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان همدان تصریح کرد: در کتاب "سرچشمه‌های هنر" آرای مقام معظم رهبری، آیت‌الله دکتر شهید بهشتی، آیت‌الله شهید مطهری، علامه جعفری، شهید سید مرتضی آوینی، دکتر علی شریعتی و دکتر محمدمددپور در 200 صفحه منتشر شده است.

وی بیان کرد: پژوهش این کتاب توسط کامران سخن‌پرداز در دو بخش هنر به معنای عام و خاص انجام شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان