آخرین اخبار

13. شهريور 1393 - 16:36   |   کد مطلب: 15414
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های همدان گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، یازدهمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، همزمان با نهمین نمایشگاه تخصصی عمران و ماشین‌آلات راه‌سازی به مدت پنج روز در فضایی بیش از 5هزار و 500 مترمربع در سه سالن الوند، هگمتانه، ابن‌سینا و فضای باز کار خود را در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان آغاز به کار می‌کند.

به گزارش رودآور به نقل از صبح الوند، حسین الماسی در مراسم افتتاح این نمایشگاه ها افزود: در این نمایشگاه 120 واحد فعال و مطرح کشوری و نمایندگان محصولات خارجی حضور دارند که واحدهایی از استان‌های همدان، تهران، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، هرمزگان، کرمانشاه، یزد و اراک حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین نمایندگانی از کشورهای ترکیه، آلمان، سوئیس، هلند، فنلاند، ژاپن و چین در فضای رقابتی به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های همدان با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم‌سازی، کمک به رونق ساخت‌وساز، شناخت توانمندی‌ها و کمبودهای صنعت ساختمان و آشنایی با پیشرفت‌های روز این صنعت در دنیا از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی اشتغال‌زایی و ایجاد فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت‌های فعال داخلی و خارجی در زمینه صنعت ساختمان، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و ماشین‌آلات راه‌سازی فعال در این عرصه را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ها عنوان کرد.

الماسی تصریح کرد: از مجموع واحدهای حاضر در این نمایشگاه، 80 واحد مرتبط با حوزه صنعت ساختمان، 40 واحد مرتبط با سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و 2 واحد مرتبط با ماشین‌آلات راه‌سازی و عمران است.

وی اضافه کرد: این واحدها آخرین تولیدات و خدمات خود را از قبیل پکیج، شوفاژ دیواری، ماشین‌آلات مونتاژ درب و پنجره، سازه‌های فلزی، کف‌پوش و پارکت، دکوراسیون داخلی و... را در معرض دید عموم و متخصصان این حوزه قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های همدان حضور برندهای معروفی چون گروه صنعتی بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس، آب بند، آران ماشین، ویستا بست و... را یکی از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: حضور این شرکت‌ها باعث ایجاد فضای رقابت و بالا رفتن سطح کمی و کیفی فضای نمایشگاه شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان