آخرین اخبار

14. شهريور 1393 - 15:19   |   کد مطلب: 15424
مدیرعامل باشگاه فوتبال پاس:
صعود به لیگ برتر هدف ماست
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: حمایت های به موقع تیم پاس را به سمت لیگ برتر سوق می دهد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، بهرام یدیˈ روز جمعه در حاشیه تمرین تیم فوتبال پاس همدان افزود: خوشبختانه با حمایت های ˈمحمدناصر نیکبختˈ استاندار و ˈ مجتبی حاجی شفیعیˈ مدیرعامل مجتمع فولاد ویان بخشی از دغدغه های مالی تیم برطرف شده است اما از سوی دیگر باید با تسویه بدهی های گذشته شرایط را برای ایجاد آرامش در پاس و کاهش فشارهای مالی فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در سه ماه گذشته طلب بسیاری از بازاریان، بازیکنان، مربیان و سایر طلبکاران را تسویه کرده ایم و امیدواریم با تامین مابقی منابع مالی بتوانیم بدهی های پاس را به صفر برسانیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: اعضای تیم پاس همدان فقط به موفقیت در لیگ یک و تمرکز برای صعود به لیگ برتر توجه دارند و امیدوارم امسال با پایان دادن به ناکامی های پاس شاهد صعود تیم باشیم.

وی افزود: تیم خوبی را توسط ˈداوود مهابادیˈ سرمربی تیم گردهم آورده ایم و یکی از نکات بارز تیم جوانان و اخلاق مداری نفرات است که در کنار هم جمعی متحد را تشکیل داده اند.

یدی بیان کرد: هم اکنون درصدی از قرارداد بازیکنان نیز به حساب آنها واریز شده است تا بتوانند با روحیه بهتر در تمرینات حاضر شوند.

وی درباره شرایط اردویی تیم پاس همدان گفت: تیم یکشنبه هفته آینده در همدان تمرین خواهد داشت و روز دوشنبه برای برپایی اردوی چند روزه و بازی تدارکاتی به جزیره کیش عزیمت می کند.

تیم پاس همدان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

پاسی ها دوازدهم مهرماه امسال در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان گل گهرسیرجان هستند.

تیم پاس 26 ماه جاری در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال کشور باید به مصاف ذوب آهن نوین اصفهان بروند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان