آخرین اخبار

15. شهريور 1393 - 20:00   |   کد مطلب: 15466
یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: امام رضا(ع) با حضورشان در مرو آن روز و مشهد امروز، نور و فیض وجودی خود را در ایران تا امروز جاری و ساری نمودند.

به گزارش رودآور به نقل از  پایگاه خبری صبح الوند، حجت الاسلام کرملو به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) با اشاره به اینکه حرم امام رضا(ع) همچون نگینی با ارزش در کشور ما می درخشد تصریح کرد: امام رضا(ع) خدمت بزرگی به جهان تشیع کرد و این بزرگوار جایگاه ویژه ای در بین اهل بیت دارد و زیارت مرقد ایشان در توصیه های بزرگان دینی بسیار سفارش شده است و زیارت امام رضا(ع) از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه حدیث سلسلة الذهب بهترین نسخه در دست ماست گفت : باید تلاش کرد تا جایگاه و عظمت امام رضا(ع) بیش از پیش در جهان شناخته شود.

این کارشناس مسائل مذهبی گفت : امام رضا(ع) اسوه علمی و عملی برای پیروانش بود مقام معنوی و عظمت علمی امام علی بن موسی الرضا (ع) بگونه ای شفاف و روشن بود که مردم را به سوی خودشان جذب می کردند و امام(ع) از این فرصت در جهت اعتلای اسلام و گسترش فرهنگ ناب شیعه استفاده نموده به شیوه ای عالمانه و خالصانه امر به معروف و نظارت در احکام اسلام و نهی زشتی ها و منکرات اقدام می نمودند و از انحرافات پیش گیری می‌نمودند.

وی افزود: دشمنان ، در فرهنگ ائمه طاهرین که صراط مستقیم هستند ، اختلافات زیادی را برای تفرقه مردم ایجاد کرده اند . صراط مستقیم تنها یک راه است که به سمت سعادت جاودانه انسانی است ، منتهی در کنار و حاشیه این صراط ، راه هایی را درست کرده اند و ادعا دارند که راه آنها صحیح است و شاهد این امر روایتی از حضرت رسول اعظم (ص) است که فرمودند آیین و مذهب من بعد از من به ۷۳ فرقه انشعاب پیدا می کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان