آخرین اخبار

18. شهريور 1393 - 20:31   |   کد مطلب: 15561
رئیس هیئت تنیس همدان با اشاره به رشد خوب رشته تنیس در همدان گفت: با همکاری معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش، طرح استعدادیابی رشته تنیس در مدارس در دستور کار است.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، سیدعادل برقعی با بیان اینکه در گذشته به دلیل تجهیزات گران قیمت و زمین مناسب برای انجام تنیس، این رشته ورزشی به عنوان یکی از ورزش‌های گرانقیمت شناخته می‌شد، اظهار کرد: جای خوشحالی است که در سال‌های اخیر رشته مفرح تنیس در ایران از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه این رشته در همدان از امکانات خوبی برخوردار است، گفت: برای استعدادیابی هماهنگی‌هایی با معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان انجام شده تا بتوانیم امکانات آموزشی و مربیان زبده خود را به مدارس ببریم و از این طریق بازیکنان علاقه‌مند و مستعد را شناسایی کنیم.

رئیس هیئت تنیس همدان افزود: مفرح بودن این رشته و شروع از سنین پایه و زیر 10 سال فرصتی مناسبی است تا به صورت اصولی و حرفه‌ای برای آموزش دانش‌آموزان و نونهالان و نوجوانان اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات تنیس یادواره شهید سیداحمد برقعى و گرامیداشت سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان همدان عنوان کرد: در این دوره از مسابقات 43 بازیکن از استان‌های تهران، همدان، اصفهان، البرز، سمنان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان و قزوین در آکادمی تنیس الیت و باشگاه تنیس کوثر به مدت 6 روز به مصاف هم رفته‌اند.

برقعی درباره سطح تنیس بازان همدان بیان کرد:  چندی پیش کمیته مسابقات سازمان لیگ، رنکینگ برترین‌های رده سنی آزاد در دو بخش آقایان و بانوان را اعلام کرد که در این بین حضور 20 تنیس باز همدانی در بخش آقایان و هشت تنیس باز در بخش بانوان جالب توجه است.

وی تصریح کرد: دربین بازیکنان همدانی امیرحسین شفیعی‌ناطق و معصومه دل‌زنده‌راد به ترتیب در دو بخش آقایان و بانوان دارای بهترین رده‌بندی هستند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان