آخرین اخبار

18. شهريور 1393 - 20:52   |   کد مطلب: 15563
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 106 پزشک متخصص در طرح استقرار پزشکان مقیم در بیمارستان های دولتی استان همدان حضور دارند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، دکتر حسن جلالوند افزود: در این طرح که یکی از بسته های حمایتی طرح تحول سلامت است پزشک متخصص متعهد می شود که در تمام اوقات کاری حتی شب ها در اتاق بیمارستان حضور داشته باشد.

وی اظهار کرد: پزشک متخصص در این طرح تا زمان پایان شیفت حق خروج از بیمارستان را نداشته و در تمام اوقات باید آمادگی ویزیت بیماران را داشته باشد.

وی عنوان کرد: هم اکنون برای این طرح در رشته طب اورژانس، جراح عمومی بویژه در بیمارستان های دور از مرکز استان، در رشته بیهوشی و رشته های پایه با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه با فارغ التحصیلی تعداد زیادی از دانشجویان در مهر ماه سالجاری میزان حضور در این طرح افزایش پیدا خواهد کرد، بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون 160 میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان های دولتی همدان خریداری شده است.

دکتر جلالوند افزود: همچنین از ابتدای اجرای این طرح تاکنون چهار هزار و 300 زایمان طبیعی به صورت رایگان در استان همدان انجام شده و 57 هزار بیمار بستری در بیمارستان های همدان از خدمات این طرح استفاده کرده اند.

وی گفت: 60 میلیارد ریال یارانه مستقیم نیز در راستای اجرای این طرح تاکنون به 16 بیمارستان دولتی استان همدان اختصاص داده شده است.

طرح تحول نظام سلامت در حوزه درمان از 15 اردیبهشت ماه سالجاری همزمان با سراسر کشور در 16 بیمارستان دولتی همدان اجرایی شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان