آخرین اخبار

19. شهريور 1393 - 10:02   |   کد مطلب: 15574
تیم‌های دسته دومی الوند همدان و بعثت کرمانشاه در یک دیدار دوستانه و تدارکاتی به تساوی رضایت دادند.
به گزارش رودآور به نقل از همدان ورزش، در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور باقی مانده است ۴۰ تیم حاضر در این رقابت‌ها خود را برای حضوری پرقدرت آماده می‌کنند.

تیم الوند همدان که با حرف و حدیث فراوان سه هفته‌ای است کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده است سعی دارد تا در فرصت باقی مانده با برگزاری مسابقات دوستانه و تدارکاتی تیم مسنجم و هماهنگی را روانه مسابقات لیگ دسته دو کند.

عصر روز یکشنبه ۱۶ شهریور تیم فوتبال الوند از تیم دسته دومی بعثت کرمانشاه در ورزشگاه شهید مفتح همدان پذیرایی کرد تا در دومین دیدار دوستانه خود بازیکنان اصلی را محک جدی بزند.

در این مسابقه منوچهر بیگم‌جانی با ترکیب حجت للری، ایرج خدایاری، هومن یوسفی، علی محمدی، مجید جلالپور، محسن خدابنده‌لو، میثم زمانی، حامد میرزایی، شهرام کوثری، مهرداد عزیزوند و امیر محمدی برابر حریف کرمانشاه خود صف‌آرایی کرد.

این بازی بسیار درگیرانه در جریان بود تا هومن یوسفی مدافع پیش‌تاخته الوندی‌ها موفق شد با ضربه سر تنها گل الوندی‌ها را به ثمر برساند.

در نیمه دوم مهاجمان تیم بعثت موفق شدند در یک کار گروهی گل تساوی تیم‌شان را به ثمر برسانند.

حامد میرزایی در این بازی به دلیل خطای شدید و درگیری با بازیکن حریف با کارت قرمز از سوی داور مسابقه اخراج شد تا در پایان و در دومین بازی تیم الوند به یک تساوی دست پیدا کند.

کادرفنی و سرپرستی تیم الوند با دعوت از تیم فوتبال شهرداری کامیاران نماینده استان کردستان در لیگ دسته دوم قرار است سومین مسابقه تدارکاتی خود را برگزار کنند.

با هماهنگی انجام شده تیم شهرداری کامیاران با سفر به همدان برابر شاگردان منوچهر بیگم‌جانی به میدان می‌رود که این مسابقه تدارکاتی و دوستانه از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۷ شهریور در ورزشگاه شهید مفتح برگزار می‌شود.

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از ۱۴ مهر ۹۳ باید به مصاف هم بروند.

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری “منوچهر بیگم‌جانی” و کمک “علی ضمیری‌کامل” و “مصطفی کاشی” و سرپرستی “فرشید گل‌محمدی” تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان