آخرین اخبار

19. شهريور 1393 - 16:35   |   کد مطلب: 15583
فیلم «پشت شیشه» روایت‌گر داستان دوستی یک پسربچه و پیرمرد نجاری بوده و از تولیدات سال گذشته حوزه هنری همدان است که به بخش مسابقه فیلم کوتاه داستانی بیست و هشتمین جشنواره فیم کودک و نوجوان راه‌یافت | فیلم کوتاه «پشت شیشه» در بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار می شود، به نمایش در می آید.

به گزارش رودآور به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان؛ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری همدان گفت: فیلم کوتاه «پشت شیشه» به تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان در بخش مسابقۀ جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان به نمایش در می‌آید.

داوود عبدالملکی بیان کرد: فیلم «پشت شیشه» روایت‌گر داستان دوستی یک پسربچه و پیرمرد نجاری بوده و از تولیدات سال گذشته حوزه هنری همدان است که به بخش مسابقه فیلم کوتاه داستانی بیست و هشتمین جشنواره فیم کودک و نوجوان راه‌یافت.

وی ادامه داد: منصور صفایی کارگردان، کبری عباسی فیلمنامه نویس، علی مقنی تصویربردار، امیر شعبانی صدابردار، ساسان رجبی عکاس و مسعود مومنی، علی بخشیان، سینا ستاری، ساسان رجبی و فاطمه محمدی بازیگران و داوود عبدالملکی مشاور کارگردان، تدوینگر و صداگذار این فیلم هستند که به تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان همدان در سال 92 جلوی دوربین رفت.

عبدالملکی بیان کرد: فیلم کوتاه «پشت شیشه» در بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که از 11 تا 14مهر ماه در اصفهان برگزار می شود، به نمایش در می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری استان همدان از ابتدای تاسیس خود همواره پرورش و حمایت از هنرمند متعهد را در دستور کار خود داشته و در حوزه فیلمسازی نیز از سال 1385 به صورت جدی زمینه ‏ساز پرورش استعدادهای نو بوده‌است.

عبدالملکی اضافه کرد: این حوزه تا پایان سال 1391، تعداد 72 فیلم کارگاهی و نخستین آثار فیلمسازان استان را حمایت کرده و جلوی دوربین برده و در میان این نخستین تجربه‌های علاقمندان به فیلمسازی، تعدادی نیز به جشنواره‌های مختلف راه پیدا کرده و موفق به کسب مقام شده‌اند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان