آخرین اخبار

22. شهريور 1393 - 8:54   |   کد مطلب: 15624
اختتامیه مدرسه دوچرخه سواری همدان با حضور مسئولان هیئت دوچرخه سواری و نوآموزان برگزار شد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، مراسم اختتامیه مدرسه دوچرخه سواری همدان که از ابتدای تیرماه زیر نظر محسن رضایی مربی رسمی فدراسیون دوچرخه سواری در همدان آغاز به کار کرده بود، ظهر جمعه 21 شهریورماه برگزار شد.

در این جشن که در انتهای بلوار جوان همدان برگزار شد، ورزشکاران نونهال و نوجوان مدرسه دوچرخه سواری در رشته کوهستان به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

گفتنی است که در این مراسم، نزدیک به ۲۰ دوچرخه سوار نوآموز که توانسته‌ بودند به خوبی مراحل آموزش اولیه دوچرخه سواری را سپری کنند، حضور داشتند.

در حاشیه این اختتامیه دبیر هیئت دوچرخه سواری استان همدان در رابطه با مدرسه دوچرخه سواری و فعالیت های آن گفت: در این کلاس ها بیشتر اصول اولیه دوچرخه سواری، انتخاب صحیح دوچرخه، نحوه صحیح رکاب زدن، تغذیه در دوچرخه سواری به نوآموزان آموخته شد.

محسن رضایی با بیان اینکه مدرسه دوچرخه سواری از 14 تیرماه دایر بود، افزود: در این کلاس ها 23 نفر شرکت داشتند که دو نفر برای مسابقات نوجوانان کشوری در کورسی انتخاب شدند.

مربی مدرسه دوچرخه سواری استان همدان بیان داشت: هفته دوم مهرماه منتخبی از بچه های مدرسه که استعداد بهتری نسبت به بقیه دارند برای ادامه تمرینات دعوت می شوند.

وی اضافه کرد: فعالیت مدرسه دوچرخه سواری در پاییز به تمرینات تخصصی دوچرخه سواری نسبت به رشته تخصصی هر دوچرخه سوار و در زمستان برای ادامه تمرینات به بدنسازی اختصاص می یابد.

رضایی با اشاره به اینکه همدان در رشته دوچرخه سواری دارای پتانسیل زیادی است، ابراز داشت: رشته دوچرخه سواری سخت و سنگین و همچنین هزینه دوچرخه سواری بسیاربالا است.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان همدان با بیان اینکه بچه ها به بازی های توپی گرایش دارند، عنوان داشت: دوره آماتوری دوچرخه سواری حداقل به چهار سال تمرین نیاز دارد و بعد از طی این مدت رکابزنان می توانند در مسابقات حاضر شوند و به دلیل اینکه این رشته بازده طولانی مدت دارد باعث شده ورزشکار کمتری را به خود جذب کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان