آخرین اخبار

25. شهريور 1393 - 10:24   |   کد مطلب: 15749
اردوی آماده سازی اعضای تیم ملی دوچرخه سواری اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در همدان برپا شده است که ملی پوشان تمرینات امروز خود را در جاده گنجنامه همدان انجام دادند.

به گزارش رودآور به نقل از همدان ورزش، اردوی تیم ملی در رشته استقامت(کورسی) از روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه با حضور سه دوچرخه سوار به همراه مربی و سرپرست تیم ملی استقامت به مدت دو هفته در منطقه پیست اسکی تاریک دره شهر همدان آغاز شده است و رکابزنان خود را برای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی آماده می کنند.

مهدی سهرابی، آروین معظمی گودرزی و حسین عسگری به عنوان ورزشکار، قدرت اله داودی به عنوان سرپرست، مجید ناصری به عنوان مربی و حسین آریان فر به عنوان کمک مربی در این اردو حضور دارند.
مربی تیم ملی دوچرخه سواری در حاشیه تمرینات ملی پوشان در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش  با اشاره به اینکه این اردو در همدان، آخرین مرحله اردوی ما برای حضور در بازی های آسیایی است، اظهار داشت: در این دوره قرار بود که اردوی ما در ارتفاعات برگزار شود که خوشبختانه شهر همدان این امکان را به ما داده است.
مجید ناصری با بیان اینکه کمپ ما در همدان در ارتفاع دو هزار و ۵۰۰ متری برگزار شده است، افزود: امروز چهارمین روز این اردو است و تا حدود ۹ روز دیگر تا زمان اعزام تیم به اینچئون کره جنوبی ادامه پیدا می کند.
وی بیان داشت: در این اردو تیم جاده حضور دارد که سه نفر نفرات نهایی ما هستند که در دو رشته تایم تریل انفرادی و استقامت جاده شرکت می کنند.
ناصری اضافه کرد: خوشبختانه روند و پیشرفت رکابزنان خوب است و امیدواریم که با دست پر برگردیم.
مربی تیم ملی دوچرخه سواری عنوان داشت: با برنامه هایی که تا به حال انجام شده رکابزنان به اوج آمادگی خود نزدیک شده اند و ۱۵ روز تا مسابقات بازی های آسیایی فرصت باقی است که امیدواریم در این مدت به اوج آمادگی خود برسند.
وی با اشاره به اینکه دوچرخه سواران ۳۱ شهریورماه به مسابقات آسیایی اعزام می شوند، گفت: همچنین مسابقات دوچرخه سواران جاده در پنجم و ششم مهرماه برگزار می شود.
ناصری با بیان اینکه ۱۴ نفر رکابزن به مسابقات آسیایی اعزام می شوند، ابراز داشت: تعدادی از آنها در پیست، تعدادی در کوهستان و سه نفر نیز در جاده شرکت می کنند.
مربی تیم ملی دوچرخه سواری با اشاره به اینکه از یکسال پیش جاده مسابقات آسیایی اینچئون مشخص شده است، اظهار داشت: مسیر مسابقه در جاده های کفی و در ارتفاع هم سطح دریا است اما اینکه ما تصمیم گرفتیم این اردو را در ارتفاع برگزار کنیم برای افزایش توان هوازی ورزشکاران است تا بتوانند در مسابقات از این امتیاز استفاده کنند و نتیجه بهتری بگیرند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان