آخرین اخبار

27. شهريور 1393 - 12:22   |   کد مطلب: 15775
سرمربی تیم ملی استقامت دوچرخه سواری ایران گفت: ایران رتبه نخست آسیا در رشته دوچرخه سواری جاده را دارد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا مجید ناصری در جمع خبرنگاران که ملی پوشان تیم دوچرخه سواری کشور نیز حضور داشتند گفت: ایران اسلامی یکی از مدعیان کسب قهرمانی در چهار سال گذشته در آسیا بوده است و برای حضور مقتدرانه در مسابقات مختلف برنامه استعدادیابی را از سال گذشته آغاز کرده است.

وی با ذکر اینکه اردوی تیم ملی در همدان جزو بهترین اردوهای تیم دوچرخه سواری بود یادآوری کرد: پیشتر مقرر بود آخرین اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در بام ایران برگزار شود ولی با توجه به شرایط مطلوب مهیا شده در ارتفاع 2500 متر در همدان و استقبال شایسته تربیت بدنی این اردو در همدان برگزار شد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت افزود: با توجه به تمرینات مستمر و شرایط مناسب استان برای تمرین هم اینک ملی پوشان رشته جاده با انگیزه و آمادگی بیشتری برای کسب مدال های رنگارنگ به مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی اعزام می شوند.

ناصری قرار گرفتن در ارتفاع و تمرین دوچرخه سواران در این محدوده را در بالا بردن توان هوازی موثر دانست و همین امر را یکی از عوامل برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی در همدان ذکر کرد.

وی با بیان اینکه رکابزنان از آمادگی فیزیکی و روحی بالایی برای شرکت در مسابقات آسیایی برخوردارند گفت: با توجه به برگزاری مسابقات آسیایی در محلی هم سطح با دریا ، تمرین دوچرخه سواران در ارتفاع شش تا 10 درصد توان هوازی آنها را برای حضور در این دوره از مسابقات افزایش داده است.

در مسابقات آسیایی اینچئون در کره جنوبی 9 نفر در پیست، سه نفر در جاده و دو نفر نیز در کوهستان برای نخستین بار از ایران شرکت می کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان