آخرین اخبار

5. مهر 1393 - 13:27   |   کد مطلب: 15989
امید خورج بازیکن باتجربه و بااخلاق فوتبال ایران به ترکیب این تیم اضافه شد و به عنوان مهمترین گزینه فصل نقل و انتقالات الوندی‌ها لقب گرفت.

به گزارش رودآور به نقل از همدان ورزش ؛ تیم فوتبال الوند یکی از تیم‌های مطرح در بین ۴۰ تیم حاضر لیگ دسته دوم محسوب می‌شود و این موضوع مسئولیت اعضای تیم را سنگین‌تر خواهد کرد.

از شروع تمرینات سیاست کلی کادرفنی بنا بر حفظ اعضای الوند در فصل گذشته بود و مهمتر از آن فرصت بیشتری برای بازیکنان بومی و همدان را قائل شدند.

بعد از حضور تعداد زیاد بازیکنان بومی و غیربومی در پست‌های مختلف سرانجام کادرفنی الوند به حضور ۲۱ بازیکن راضی شدند تا تیم با قابلیت صعود را روانه مسابقات کنند.

امید خورج از بازیکنان بااخلاق و باتجربه فوتبال ایران با قبول دعوت کادرفنی الوند همدان با این تیم به توافق نهایی رسمی رسید به عنوان بازیکنان قرارداد رسمی با الوندی‌ها امضا کرد.

طبق توافق اولیه قرار شد کادرفنی از تجربه خورج در بحث تمرینی هم استفاده کنند و در برخی از مواقع وظیفه کمک به مسایل فنی نیز بر عهده خورج نهاده شده است.

مسئولان باشگاه الوند قرار است لیست نهایی این تیم را عصر امروز شنبه ۵ شهریور از طریق سایت باشگاه اعلام کنند.

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از ۱۴ مهر ۹۳ باید به مصاف هم بروند.

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری “منوچهر بیگم‌جانی” و کمک “مصطفی کاشی” و سرپرستی “فرشید گل‌محمدی” تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان