آخرین اخبار

6. مهر 1393 - 23:46   |   کد مطلب: 16015
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: فرهنگ تکریم و احترام به خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان اصلی ارزش محور برای همه نسل های جامعه باید پایدار بماند.

به گزارش رودآور، سعید سعیدی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در دیدار با خانواده شهیدان، محمد دلاوری، حسن محمدقلیئی و علی زمان نانکلی، اظهار کرد: بازدید از خانواده شهدا تجدید میثاقی دوباره با شهدا است.

وی افزود: خون شهید با هیچ چیزی جبران نمی‌شود و همه ما باید با تمام توان در راستای تکریم خانواده شهدا تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است، ابراز کرد: آن والامقامان با فدا کردن جان خود در راه آرمان‌های این انقلاب، توانستند آزادی، شرافت و امنیت امروز را برای ما به ارمغان بیاورند که این امر به هیچ چیزی جبران نخواهد شد.

سعیدی عنوان کرد: سرکشی از خانواده شهدا وظیفه ما است و ما باید به همگان این را به خوبی اعلام کنیم که یاد و خاطره شهدا هرگز از دل ما بیرون نخواهد رفت.

وی گفت: دلجویی و تجلیل از خانواده های شهدا باید همواره در کانون توجه وعنایت تمام ملت قرار داشته و پیگیری شود و ما به عنوان خدمت گزار مردم بیشتر از هر کسی باید در سرکشی و دلجویی از این خانواده ها پیش قدم باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: فرهنگ تکریم واحترام به خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان اصلی ارزش محور برای همه نسل های جامعه باید پایدار بماند.

محمد داوری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان نیز اظهار کرد: خداوند هر کس را که دوست داشته باشد به عنوان شهید برمی‌گزیند و در این راستا باید بگوییم خوش به سعادت شهیدان که مورد توجه معبود یکتا قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاوری های جوانان با ایمان و سلحشور ایران اسلامی است که در برابر تجاوز مستکبران عالم جان خود را فدا کردند، افزود: شهیدان با دادن خون خود آینده انقلاب را بیمه کرده و دست بیگانگان را از کشور ما کوتاه کردند.

محمد داوری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای آشنایی جوانان و نسلی که جنگ را درک نکردند دانست و ابراز کرد: سرکشی و رسیدگی به امور خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران سرافراز وظیفه ای است که برای دست اندرکاران نظام قداست دارد.

وی دلجویی از خانواده های شهدا را وظیفه مسئولان دانست و گفت: خانواده شهدا بویژه مادران و پدران شهدا گردن همه مردم بویژه مسئولان نظام حق دارند و دیدار با این عزیزان کمترین وظیفه است که انجام می دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان افزود: آسایش و آسودگی، افتخار، سربلندی و پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف ایران اسلامی مرهون خون شهدا و صبوری خانواده آنها است.

مادر شهید محمد دلاوری که خود از انقلابیون و نیز از بسیجیان پشت جبهه هشت سال دفاع مقدس بود، گفت: همه دنیا بدانند که ما تا پای جان دست از اطاعت رهبری و ولایت فقیه بر نمی داریم.

وی عبادات خالصانه، احسان و نیکوکاری به هم نوع، احترام فرزند به والدین را از ویژگی های برجسته شهید دلاوری برشمرد.

IMG_3133 IMG_3134

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان