آخرین اخبار

7. مهر 1393 - 20:59   |   کد مطلب: 16044
بیستمین و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان
کارگاه شگردهای آفرینش فانتزی در تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود
علاقه‌مندان حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند اطلاعات خود که شامل نام، نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه را به آدرس dabirkhaneh.lk@gmail.com ارسال کنند. شرکت کنندگان باید در روز اول این کارگاه کپی شناسنامه و کارت ملی خود را به برگزار‌کنندگان تحویل دهند.

به گزارش رودآور به نقل از همدان پرس، عطاءالله کوپال "کارگاه شگردهای آفرینش فانتزی در تئاتر کودک ونوجوان "را ویژه هنرمندان شرکت‌کننده در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌کند.

همزمان با جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان،"کارگاه شگردهای آفرینش فانتزی در تئاتر کودک ونوجوان" با چهار سرفصل "کاربرد فانتزی در ابداع روایت دراماتیک و روش‌های پدید آوردن جهان فانتاستیک"، "کابرد فانتزی درشخصیت پردازی، پرورش قهرمان وضد قهرمان فانتاستیک"، "کاربرد فانتزی در خلق زبان دراماتیک و شیوهای دیالوگ‌نویسی فانتاستیک" و "کاربردهای خلاقانه فانتزی در انگاره‌های کهن فرهنگی، شامل ادبیات، اساطیر، ادب عوام، آداب سنن و کهن الگوها " به ترتیب در چهار روز شانزدهم، هفدهم، نوزدهم و بیستم مهر ماه از ساعت 9 تا 12 در سالن سینما کانون همدان برگزار می‌شود.

در پایان این کارگاه به شرکت‌کنندگانی که به صورت مستمر و فعال حضور داشته‌اند گواهینامه رسمی جشنواره اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند اطلاعات خود که شامل نام، نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه را به آدرس  dabirkhaneh.lk@gmail.com ارسال کنند. شرکت کنندگان باید در روز اول این کارگاه کپی شناسنامه و کارت ملی خود را به برگزار‌کنندگان تحویل دهند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت نام این کارگاه جمعه 11 مهرماه است.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان به دبیری پیام دهکردی از 15 مهر ماه مصادف با روز جهانی کودک آغاز و تا 21 مهر ماه هم زمان با عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان