آخرین اخبار

13. مهر 1393 - 23:00   |   کد مطلب: 16118
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:
پاداش ویژه ای برای مدال آوران آسیایی همدان اختصاص یافت
دستگاه ورزش استان همدان همواره نگاه ویژه به ملی پوش اعزامی به مسابقات بین المللی دارد و از این رو حمایت های مالی و معنوی لازم صورت می گیرد | میثم مصطفی جوکار در رشته کشتی، آرمین تشکری در والیبال ، آرزو حکیمی در قایقرانی، ساسان شهسواری و مه لقا جام بزرگ در تیراندازی پنج ورزشکار استان در بازیهای آسیایی 2014 اینچوئن کره جنوبی بودند.

به گزارش رودآور به نقل از همدان پرس، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پاداش ویژه ای برای مدال آوران همدانی بازی های آسیایی اختصاص یافته است.

حمدالله چاروسایی افزود: این پاداش نقدی براساس آیین نامه تجلیل از قهرمانان ورزشی استان همدان به زودی به این مدال آوران تعلق می گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این پاداش، فدراسیون ها و نیز وزارت ورزش و جوانان هم به قهرمانان بازی های آسیایی جوایز نقدی اعطا خواهد کرد.

چاروسایی اظهار داشت: تاکنون میثم مصطفی جوکار در کشتی و آرمین تشکری در والیبال نشان طلای بازی های آسیایی را کسب کرده اند و آرزو حکیمی دیگر ورزشکار همدانی هم مدال برنز قایقرانی را به دست آورده است.

وی اضافه کرد: دستگاه ورزش استان همدان همواره نگاه ویژه به ملی پوش اعزامی به مسابقات بین المللی دارد و از این رو حمایت های مالی و معنوی لازم صورت می گیرد.

چاروسایی خاطرنشان کرد: هم اکنون ورزشکاران همدانی اعزامی به بازی های پاراآسیایی در اردوهای تمرینی شرکت دارند و در رشته های دو ومیدانی، والیبال و شنا میز شانس اصلی کسب مدال هستیم.

میثم مصطفی جوکار در رشته کشتی، آرمین تشکری در والیبال، آرزو حکیمی در قایقرانی، ساسان شهسواری و مه لقا جام بزرگ در تیراندازی پنج ورزشکار استان در بازیهای آسیایی 2014 اینچوئن کره جنوبی بودند.

مچنین علیرضا خلیلی در شنا، زهرا نجاتی عارف در والیبال نشسته و حمید اسلامی در دومیدانی نابینایان و کم بینایان سه نماینده استان در بازی های پاراآسیایی 2014 اینچوئن کره جنوبی هستند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان