آخرین اخبار

19. مهر 1393 - 23:35   |   کد مطلب: 16236
رئیس بنیاد مسکن تویسرکان خبر داد:
آغاز عملیات اجرایی بهسازی سه روستا در تویسرکان
رئیس بنیاد مسکن تویسرکان گفت: امروز فاز اول عملیات بهسازی روستاهای کریم‌آباد و قلقل و فاز دوم روستای مرداد آباد کلنگ زنی شد.

علی جلالی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از آغازعملیات بهسازی سه روستا در شهرستان تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل امور روستایی استاندار همدان فاز اول عملیات بهسازی روستاهای کریم‌آباد و قلقل و فاز دوم روستای مرداد آباد کلنگ زنی شد.

وی تعداد روستاهای بهسازی شده در سطح شهرستان تویسرکان در فازهای اول، دوم و سوم را 35 روستا اعلام کرد و افزود: آغاز فاز اول بهسازی روستای مرادآباد در سال 90 با 217 میلیون تومان اعتبار بود.

رئیس بنیاد مسکن تویسرکان با بیان اینکه از 150 میلیون تومان اعتبار مصوب شده برای اجرای عملیات بهسازی روستای مراد آباد 94 میلیون تومان تخصیص داده شده است، افزود: برای این روستا تاکنون 170 جلد سند مالکیت صادر و نیز 109 واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده است.

جلالی با اشاره به اینکه برای اجرای فاز نخست هر یک از روستاهای کریم آباد و قلقل  50 میلیون تومان اعتبار مصوب شده است، عنوان کرد: تاکنون 150 جلد سند روستایی برای روستای کریم آباد و 230 جلد سند برای روستای قلقل صادر شده است.

وی تعداد واحدهای مقاوم سازی شده در روستاهای کریم آباد و قلقل را به ترتیب 72 و 189 واحد مسکونی اعلام کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان