آخرین اخبار

23. مهر 1393 - 23:14   |   کد مطلب: 16277
مديرآموزش وپرورش شهرستان تويسركان گفت: المپياد ورزشي درون مدرسه اي در روز 26 مهر باحضور مسئولان استاني و شهرستاني به صورت نمادين در آموزشگاه شهيد فهميده اين شهرستان برگزار می شود.

به گزارش رودآور، جواد اسدبيگي از آغاز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در 26 مهر ماه جاری همزمان با سراسر کشور درسطح مدارس  شهرستان تويسركان خبر داد و اظهار کرد: این المپیاد در راستای توسعه ورزش همگانی و ورزش دانش آموزی برگزار می شود و به روشنی می توان اذعان کرد که در حوزه ورزش دانش آموزی اتفاق مهمی در حال تکوین و آغاز است.

وی گفت: امیدواریم با برپایی المپیاد های درون مدرسه ای و انجام هماهنگی و برنامه ریزی برای انجام بهتر این امر، بتوانیم به موفقیت های بزرگی در حوزه آموزش و پرورش دست یابیم.

مدیر آموزش و پرورش تويسركان با بیان اینکه استعدادهای نهفته بسیاری در حوزه ورزش در بین دانش آموزان وجود دارد، تصریح کرد: بایستی این استعدادها شناسایی شوند و ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان هر اندازه در راستای همگانی نمودن ورزش در مدارس و در بین دانش آموزان اقدام کنند چراکه نفع آن متوجه حوزه ورزشی شهرستان، استان و کشور خواهد شد.

اسدبیگی همچنین با تأکید بر ضرورت طراحی تقویمی مشترک با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان ابراز کرد: ضرورت دارد بر اساس این تقویم مشخص شود که چه اقدامات و مسابقاتی در راستای توسعه ورزش کشور بایستی انجام داد.

وی لزوم استفاده حداکثری از فضاهای ورزشی موجود آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان را یادآور شد و افزود: بهتر است در حوزه توسعه ورزش دانش آموزی برنامه ای منسجم و هماهنگی که طیف وسیعی از دانش آموزان را شامل می گردد طراحی نماییم و در جهت افزایش همدلی و همگرایی مابین این دو اداره کل، قدم برداریم.

مدیر آموزش و پرورش تويسركان طرح المپیاد ورزشی آموزش و پرورش را از راهکارهای ترقی ورزش شهرستان دانست و عنوان کرد: برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای طرح بسیار خوبی بوده و بهتر است این المپیاد را جدی گرفته و با اعطای مدال و حکم قهرمانی به برندگان المپیاد، موجبات ترغیب و تشویق دانش آموزان را فراهم سازیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان