آخرین اخبار

19. آبان 1393 - 11:38   |   کد مطلب: 16605
رییس هیات هاکی استان همدان گفت: نحوه قضاوت داوری ها باعث شد تا از حضور در دور برگشت لیگ برتر هاکی کشور در گروه A انصراف دهیم.

محمدجواد جعفری' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دور رفت این فصل از رقابت ها با اشتباهات داوری و از دست دادن امتیاز مواجه شدیم و ضمن اعتراض به فدراسیون، از حضور در دور برگشت مسابقات انصراف دادیم.

وی اضافه کرد: البته نحوه قضاوت داوری ها تنها دلیل انصراف از مسابقات نبود چرا که ما از ماه ها قبل درخواست میزبانی دور برگشت لیگ برتر هاکی کشور را داده بودیم اما مسوولان برگزاری مسابقات میزبانی را به شهر گچساران سپردند.

جعفری بیان کرد: حضور نیافتن در رقابت های دور برگشت با هماهنگی کادر فنی تیم صورت گرفت و براین اساس انصراف خود را به مسوولان فدراسیون اطلاع داده ایم.

رییس هیات هاکی همدان خاطرنشان کرد: همدان از قطب های اصلی هاکی کشور به شمار می رود و با ویترینی از افتخارات، همچنان از جایگاه خوبی برخوردار هستیم و انتظار داشتیم فدارسیون با توجه به سابقه درخشان هاکی همدان و میزبانی های شایسته، با درخواست ما موافقت کند.

وی گفت: با وجود توانمندی بالای هاکی بازان همدانی و با شایستگی برای کسب مقام در این دوره از مسابقات، انصراف خود را اعلام کردیم.

مسابقات دور برگشت مرحله مقدماتی گروه ( A ) هفته گذشته در گچساران برگزار شد و در پایان تیم های هاکی نفت و گاز گچساران و شهرداری اراک به مرحله نیمه نهایی مسابقات هاکی سالنی لیگ برتر آقایان راه یافتند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان