آخرین اخبار

27. شهريور 1395 - 11:46   |   کد مطلب: 24277
مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان خبر داد:
اختصاص 33 میلیارد ریال برای ارتقاء مراکز بهداشت و درمان تویسرکان
مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان از اختصاص 33 میلیارد ریال برای تعمیر مراکز دندانپزشکی و بهداشت شهری و روستایی، ساخت ستاد شبكه بهداشت و نیز احداث يک سوله ديگر براي نگهداري دارو در شهرستان خبر داد.

«حسن حسینی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار رودآور، گفت: در حال حاضر اعتبار لازم براي تعمير تمام مراكز دندانپزشكي شهر تويسركان گرفته شده و مركز دندانپزشكي شهيد مدني تا امروز کامل می شود.

وی با بیان اینکه تعمیر مركز دندانپزشكي ١٧شهريور و امام خميني(ره) نيز در دست اقدام است، اظهار کرد: اعتبار لازم براي تعمير و بهسازي ستاد شبكه بهداشت و ستاد مركز بهداشت نيز جذب شده است كه تعميرات آن در حال انجام بوده و دو مرکز دیگر هم به زودي آغاز می شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان با اشاره به اینکه اعتباری نیز براي تعمير مراكز بهداشتي روستايي گرفته شده كه به زودي به شهرستان تخصيص داده مي شود، افزود: براي مراكز دندانپزشكي یک میلیارد و 300 میلیون ریال، براي مراكز بهداشت شهري چهار میلیارد ریال و براي مراكز بهداشت روستايي پنج میلیارد و 500 میلیون ریال تخصیص داده شده است.

حسینی زاده همچنین گفت: ساخت ستاد شبكه بهداشت در نزدیکی بيمارستان قائم هم موافقت هاي اوليه آن انجام شده و در حال حاضر بحث انتخاب پيمانكار و مورادی از این دست باقی مانده است.

وی همچنین عنوان کرد: ساخت يک سوله ديگر در راستای نگهداري دارو با توجه به كمبود مکان مناسب براي این امر با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال در مرحله انتخاب پيمانكار است و به زودي آغاز مي شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان افزود: ستاد شبكه در راستای متمركز كردن شبكه و مركز بهداشت در يك مكان و داشتن مكانی مناسب براي خدمات اداري، كنفرانس ها و خدمات رساني بهتر به مردم خواهد بود که پیش بینی می شود اعتباري بيش از 20 میلیارد ریال نیاز داشته باشد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان