آخرین اخبار

2. آذر 1396 - 14:16   |   کد مطلب: 31628
رئیس اداره هواشناسی تویسرکان در هشداری به کشاورزان درباره کاهش محسوس دمای شهرستان در روزهای آتی خبر داد و گفت: با توجه به کاهش قابل توجه دما در روزهای آینده و احتمال وقوع دمای زیر صفر درجه سانتیگراد زیاد، از کشاورزان می خواهیم اقدامات لازم را برای حفاظت از محصولات پاییزه خود انجام دهند.

 «علیرضا شمس اللهی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در روزهای گذشته در حدود پنج درجه با کاهش دما در تویسرکان روبرو بودیم که روند کاهش دما تا شنبه ادامه دارد و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده یعنی چهارم و پنجم آذرماه دمای هوا حتی به یک تا دو درجه سانتیگراد زیر صفر هم می رسد.

وی اظهار کرد: با توجه به کاهش قابل توجه دما در روزهای آینده و احتمال وقوع دمای زیر صفر درجه سانتیگراد زیاد، از کشاورزان می خواهیم اقدامات لازم را برای حفاظت از محصولات پاییزه خود انجام دهند.

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان افزود: کشاورزان باید دقت داشته باشند حداقل دمای هوا با حداقل دمای زمین متفاوت است و حتی انتظار می رود حداقل دمای زمین به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر برشد.

شمس اللهی در ادامه از رفتن سامانه بارشی اخیر از شهرستان خبر داد و تصریح کرد: فردا بعدازظهر یعنی در سوم آذرماه با توجه به ورود سیستم بارشی ضعیف، شاهد بارش پراکنده ای هم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه میزان بارش ها در سال زراعی جدید تاکنون 19 میلیمتر بوده است، عنوان کرد: روز شنبه هفته آینده، چهارم آذرماه بارشی نداریم، اما همان گونه که گفته شده با کاهش دما روبرو هستیم.

رئیس اداره هواشناسی تویسرکان همچنین گفت: حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت گذشته دو و 11 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده و انتظار می رود حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت آینده به صفر و 9 درجه سانتیگراد برسد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان