آخرین اخبار

11. مهر 1394 - 12:31   |   کد مطلب: 19644
آیا نمی شود به طور اتفاقی حق به حق دار می رسید و شایسته سالاری بود و پدر من شغلی در دست داشت تا ما از گرسنگی سنگ به شکم خود نبندیم و شاهد نباشیم افرادی به طور اتفاقی در زندان هم از سونا و جکوزی بهره مند می شوند؟! ظریف خوش به حالت که تمام اتفاق ها برای تو اتفاق می افتاد.

به گزارش رودآور، کاش به طور اتفاقی ظریف در منا بود و جنازه پدر به حچ رفته مرا با خود می آورد و برادر و خواهرم کوچکم را دلداری می داد!

کاش به طور اتفاقی وزرای ما از طریق کشورهای دیگر کشورها به عربستان سفر نمی کردند و آل سعود جرأت بی حرمتی به پدر و مادر مرا نداشت!

کاش می شد به طور اتفاقی هر کسی مطابق با رشته خودش وارد بازار کار می شد و برادر و چند میلیون جوان دیگر آینده شغلیشان روشن بود.

آیا نمی شود به طور اتفاقی حق به حق دار می رسید و شایسته سالاری بود و پدر من شغلی در دست داشت تا ما از گرسنگی سنگ به شکم خود نبندیم و شاهد نباشیم افرادی به طور اتفاقی در زندان هم از سونا و جکوزی بهره مند می شوند؟!

واقعا نمی شود به طور اتفاقی برخی از ادارات از خاله زنک بازی ها در می آمدند و به قشر ضعیف جامعه به خاطر موقعیت اجتماعی شان زور نمی گفتند.

یعنی واقعا نمی شود به طور اتفاقی هر کسی که به جایی می رسد و مدیری می شود فراموش نکند که به خاطر چه کسانی به این پست و مقام رسیده است و به طوری اتفاقی هم که شده شأن آنان را پایین نیاورند.

کاش به طور اتفاقی پول های بلوکه شده ما در امریکا و کشورهای غربی پس داده می شد تا شاید من به طور اتفاقی در مدرسه ثبت نام می کردم.

خدایا نمی شود به طور اتفاقی مدیریت آب به گونه ای شود که زمین تشنه ما کمی آب بخورد و محصول دهد تا شاید به طور اتفاقی محصولی خوب به عمل آید و پدر از روی ما خجالت زده نشود!

نمی شود به طور اتفاقی وام ازدواج خواهرم آماده شود و هزینه جهیزه اش تأمین؟!

کاش به طور اتفاقی تورم کاهش می یافت و ما مستأجر نبودیم و نگران ازاینکه سقف خانه به خاطر ندادن وام بر سرمان نریزد نباشیم و پدر چند گرمی گوشت می خرید و امشب آبگوشت می خوردیم آن هم بعد از دو سال!

نمی شود به طور اتفاقی کیفیت بخاری های مدرسه ما بهتر می شد تا با ترس و لرز در روزهای زمستانی که در پیش داریم درس نخوانیم!

کاش به طور اتفاقی شغلی برای برادرم پیدا می شد تا او بتواند ازدواج کند!

آیا نمی شود به طور اتفاقی، اتفاق هایی برای ما هم رخ دهد؟ ظریف خوش به حالت که تمام اتفاق ها برای تو اتفاق می افتاد.

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان