آخرین اخبار

29. مهر 1395 - 0:31   |   کد مطلب: 24689
به اعتقاد مردم تویسرکان، شهرستان سال های سال است که چوب سیاست زدگی را می خورد و درد این چوب خوردن یکی از عوامل رشد منفی جمعیت در تویسرکان و پیدایش بیکاری و در نهایت مهاجرت به کلان شهرها شده است و اینک با پنج جا به جایی در شهرستان، نگرانی ها بیشتر شده که نکند باز سیاست به مانند اسبی از لجام گسیخته بر آنان بتازد و مشکلی بر مشکلاتشان بیافزاید.

به گزارش خبرنگار رودآور، در روزها و هفته های گذشته، شاهد تغییر و تحولاتی در جایگاه مدیریت شهرستان تویسرکان در دستگاه های مختلف دولتی بودیم.

از جمله این تودیع و معارفه ها، جا به جایی در اداره های آب و فاضلاب روستایی، شرکت نفت، امور آب و راه و شهرسازی بوده و گفته می شود قرار است مدیران چند اداره دیگر نیز به زودی جا به جا شوند.

به طور قطع تغییر و تحول لازمه پیشرفت در یک دستگاه مدیریتی است، مدیری تمام سعی خود را برای پیاده سازی ایده ها و برنامه ریزی های خود داشته! و اینک بعد از گذشت چند سال و البته در تویسرکان شاید بعد از گذشت چند ماه تودیع می شود به امید آن که در جایی دیگر بتواند خدمت رسانی بهتری انجام دهد!

اما اینک این جا به جایی های متعدد آن هم با توجه به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده سوالاتی در اذهان عموم ایجاد کرده است؛

آیا بخشنامه یا بخشنامه هایی از مدیران بالادستی و کشوری بر مسئولان پایین دستی دیکته شده و آنان در یک برنامه ریزی در روزهای پایانی دولت یازدهم و در ایستگاه آخر به یک باره تغییرات قطاری به جای تغییرات اتوبوسی ایستگاه اول به راه انداخته اند یا این تودیع و معارفه ها روال عادی و معمولی خود را طی می کند؟

آیا این همه جا به جایی مدیریتی در یک شهرستان کوچک آن هم در یک بازه زمانی اندک، دردی از مشکلات مردم را دوا می کند و سایه سنگین رکود اقتصادی بر این شهر را کنار می زند یا نه؟

و دیگر اینکه تغییر و تحولات مدیریتی قرار است چه نقشی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ایفا کند که این گونه مسئولان پا به رکاب شده اند؟

به اعتقاد مردم تویسرکان، شهرستان سال های سال است که چوب سیاست زدگی را می خورد و درد این چوب خوردن یکی از عوامل رشد منفی جمعیت در تویسرکان و پیدایش بیکاری و در نهایت مهاجرت به کلان شهرها شده است و اینک با این جا به جایی ها نگرانی ها بیشتر شده که نکند باز سیاست به مانند اسبی از لجام گسیخته بر آنان بتازد و مشکلی بر مشکلاتشان بیافزاید.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان