آخرین اخبار

18. آذر 1395 - 22:34   |   کد مطلب: 25517
محرومیت های بسیاری در زمینه زیر ساخت های مخابرات در فرسفج وجود دارد، دسترسی به اینترنت، عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی روستاهای این شهر و راه های مواصلاتی و برخی مسائل دیگر در این زمینه دچار مشکلاتی است و مردم این شهر توجه مسئولان را می خواهند.

به گزارش خبرنگار رودآور، درشهر فرسفج چندین سال است که شبکه های همراه اول و ایرانسل از آنتن دهی مناسب برخوردار نیستند و این امر نارضایتی نسبی را در بین مردم ایجاد کرده است. اخیرا ایرانسل این مشکل را حل کرده و اینترنت آن 3Gشده اما همراه اول هنوز E بوده و اخیرا آنتن هم نمی دهد، محرومیت های این شهر  در یک یا چند بند خلاصه نمی شود در این شهر زیرا هر طرف که بنگری، پرونده ناتمام از خدمات را می توان مشاهده کرد.

فرزام از شهروندان شهر فرسفج است، او درباره محرومیت های ارتباطی در این شهر می گوید: محرومیت های بسیاری در زمینه زیر ساخت های مخابرات در فرسفج  وجود دارد، دسترسی به اینترنت، عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی روستاهای این شهر  و راه های مواصلاتی و برخی مسائل دیگر در این زمینه دچار مشکلاتی است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
او ادامه می دهد: مسئولان همراه اول نزدیک به یک سال است که این موضوع را به واسطه دفتر نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از استان همدان پیگیر شده اند که منتج به نتیجه نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد که مسئولان  این شهر مشکل مروبطه را پیگیری و نظر تخصصی خود  را برای مردم این دیار عنوان کنند.

همچنین این نارضایتی ها از سوی بسیاری از گردشگران و مهمانانی که از شهرهای دیگر به فرسفج سفر می کنند هم به گوش می رسد و آنان نسبت به اینترنت ضعیف این شهر  گله مند هستند.

و اما در اینجا شمس الهی رییس اداره مخابرات تویسرکان در پاسخ به شهروندان فرسفجی گفته است: ترانس برق در اثر رعد وبرق سوخته بود که امروز تعمیر و نصب شده است و در حال حاضر مشکل تلفن همراه فرسفج حل شد و قرار است تا پایان سال برنامه توسعه سایت فرسفج انجام شود.

این پاسخ در حالی است که شهروندان فرسفجی می گویند: مشکل اینترنت هنوز حل نشده و همچنان ضعیف و در حد e است، در صورتی که در تویسرکان و سایر شهرها h بوده و فرسفج به دلیل زیرساخت و شبکه قدیمی به روز نیست.

متن گلایه مندی شهروندان فرسفجی علاوه بر رییس شرکت مخابرات تویسرکان برای مسئولان مخابرات استان همدان هم ارسال شده است و مردم این دیار هنوز منتظر پاسخگویی مسئولان هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان