آخرین اخبار

5. مرداد 1396 - 17:40   |   کد مطلب: 29723
به بهانه حضوري پربركت در همدان
«سردار ابوحمزه» مرد تعامل نه تساهل!
سردار غلامعلي ابوحمزه، مرد تعامل بود و هست نه تساهل؛ او فرماندهی ولایی است كه در تعامل با رسانه زبانزد بود و امروز هم در حلقه محبت دوستدارانش در همدان و دعای خیر آنها بدرقه شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، پرسنل و سربازان سپاه انصارالحسین(ع) همدان در سالن انصار با تلاطم و هیجان در تدارک مراسمی بودند که در انجام آن شاید به دلیل رفتن فرماندهی مقتدر، خوش‌لفظ، دلسوز، همراه و همزبان، پایی برای انجامش پیشقدم نمی‌شد اما با آمدن فرماندهی خوش‌رو، خوش‌زبان، همراه و همشهری شوقی برپا بود.

قبل از ورود مسوولان به سالن، سربازان و پاسداران در تدارک مهیا کردن سالن به یمن قدوم فرماندهان بزرگی بودند که پس از گذشت 4.5 سال خاطراتی با وجود آنها رقم زده شده بود؛ خاطرات ثبت شده در زمان حضور سردار ابوحمزه تنها در ذهن سربازان، پرسنل سپاه و بسیجیان نبود، مدیران، مسوولان و حتی رسانه‌ای‌ها نیز لحظات و خاطرات خوشی را از ابتدای حضور سردار ابوحمزه تا پایان حضورش در همدان در ذهن ثبت کردند.

سردار ابوحمزه در شیرین‌ترین لحظات از برگزاری مراسم تقریظ در همدان تا تلخ‌ترین لحظات از جمله شهادت سردار همدانی و شهدای مدافع حرم در کنار مردم همراه و قدردان همدان بود؛ او فرماندهی ولایی است که همواره و در تمام لحظات ارتباط خود را با رسانه‌ها و اطرافیانش در استان همدان در اوج نگه داشت به گونه‌ای که اهالی رسانه استان، سردار ابوحمزه را فرماندهی دقیق، وقت‌شناس و همیشه پاسخگو می‌دانستند که تماس مجدد با خبرنگاران در مواقعی که تلفنش را پاسخگو نبود از ویژگی‌های شاخص سردار از دید اهالی رسانه بود.

در کلام یک خبرنگار که از ابتدای حضور سردار ابوحمزه در همدان، به عنوان یک رسانه‌ای همواره پیگیر خبرهای متفاوت از او بوده، سردار ابوحمزه انسانی به غایت شریف، مردم‌دار و بی‌باک است که شاید نبودش در همدان از همان آغاز شنیدن خبر رفتنش به کرمان برای اهالی رسانه بسیار سخت آمد.

با حضور سردار ابوحمزه در سالن به همراه سردار غیب‌پرور مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی،‌ همرزمان و سربازان از دیدار دوباره‌اش در همدان به شوق آمدند و او را در حلقه محبت خویش گرفتند تا به عمل بگویند قدردان زحمات و تدابیر این فرمانده بزرگ در طول مدت خدمتش در همدان هستند.

پس از اتمام مراسم تکریم و معارفه و با خروج سردار ابوحمزه از سالن انصار در محوطه سالن جمعی از مدیران، دوستان، پاسداران، سربازان و پرسنل سپاه انصارالحسین (ع) حضور داشتند و با بوسه و دعای خیر این فرمانده بزرگ که مهرش در دل مردم همدان ماندگار شده را به کرمان محل جدید خدمتش بدرقه کردند.

سردار ابوحمزه در حالی با حضور دوستدارانش به کرمان بدرقه شد که در ذهن مردم همدان از خود فرماندهی مخلص، ولایی، مدبر، بی‌باک و مطالبه‌گر باقی گذاشت که شاید هنگام ورودش به همدان کمتر کسی این روز را پیش‌بینی می کرد که اینگونه بذر محبت سرباز ولایت در دل مردم همدان کاشته شود.

اما آنچه نبود سردار ابوحمزه را قابل تحمل می‌کند حضور فرماندهی همدل و همزبان از خطه شهیدپرور همدان، سردار مجیدی مردی از تبار دفاع مقدس است که یقیناً جایگزین مناسبی در این کسوت است و مطالبه‌گری، بی‌باکی و تعامل با رسانه‌ها نیز به منظور بازتاب اخبار سپاه، بیان مطالبات و پیگیری امور در صدر برنامه‌های او قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان