آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1398 - 17:33   |   کد مطلب: 35514
در حالی که صاحبان پوشالی ایسنتاگرام خود مصداق بارزی برای ترویج خشونت و تروریست هستند و به صفحات مجازی امثال حاجیلوها و مرادی ها کاری ندارند، با تروریست خواندن سپاه و یا آنانی که تنها عطوفت اسلام را اشاعه می دهند، صفحاتشان را می بندند و برخورد می کنند!

به گزارش رودآور؛  ظهر امروز یک طلبه همدانی توسط یکی از اوباش این شهر به ضرب گلوله به شهادت رسید.
شاهدان عینی چهره قاتل را دیده اند و البته طبق شنیده ها بهروز حاجیلو که فعالیت بسیار در اینسنتاگرام دارد و گفته می شود نوچه یا پادوی وحید مرادی یکی از شاخ های ایسنتاگرامی است دست به این قتل وحشتناک زده است.
در حال حاضر نیروی انتظامی به دنبال دستگیری قاتل است و جواب پرسش های خوانندگان در این باره در خبرهای بعدی منتشر می شود.
اما برسیم به حاجیلوبا بیش از 44 هزار فالور یا همان دنبال کننده! او در استوری خود نوشته که " الانم یه اخوندو بدرک واصل کردم همدان خیابان شهدا"، صاحبان ایسنتاگرام مدعی هستند که با ترویج خشونت و بی بندوباری و مسائلی از این دست به جد برخورد می کنند اما آیا چنین اتفاقی تاکنون رخ داده؟ خیر
با یک نگاه ساده 10 ثانیه ای به صفحه ایسنتاگرامی حاجیلو و امسال او مشاهده می کنیم که عمده تصاویر و فیلم های منتشر شده توسط خودش با اسلحه است، آنقدر این مسئله شور است مشخص ه حتی دوستان حاجیلو در ذیل برخی پست هایش نوشته اند: "داش بهروز فیلمارو با اسلحه نذار گیر میوفتی"، اینجا ضعف دستگاه های نظارتی یک طرف و برخورد دروغین و دو گانه صاحبان ایسنتاگرام با کاربران این فضا که مروج خشونت هستند طرف دیگر است.
در حالی که صاحبان پوشالی ایسنتاگرام خود مصداق بارزی برای ترویج خشونت و تروریست هستند و به این صفحات مجازی امثال حاجیلوها و مرادی ها کاری ندارند، با تروریست خواندن سپاه و یا آنانی که تنها عطوفت اسلام را اشاعه می دهند، صفحاتشان را می بندند و برخورد می کنند!
کدام مصداق خشونت است امثال حاجیلوها که با انتشار تصاویر خود با اسلحه، رعب و وحشت را در دل جامعه ایجد می کنند یا آنانی که اسلام حقیقی را ترویج؟
جامعه کی می خواهد از شر این اراذل و اوباش راحت شود، که تفکر پوچ و وهم یافته خود را با لایک شدن در ایسنتا و حامیان اصلی تروریست، شکل داده اند، سودجویی صاحبان ایسنتاگرام به بهانه ایجاد شاخ های ایسنتاگرامی برای قتل و کشتار بی گناهان در جای جای این جهان.بر کسی پوشیده نیست، ما انگار هنوز هم که هوز عده ای خود را به خواب زده اند.
زمین دشمن مشخص است اما معلوم نیست چرا دستگاه های نظارتی کاری انجام نمی دهند و از صاحبان ایسنتاگرام و امثال آن شکایتی برای دادخواهی تنظیم نمی کنند.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان