آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1401 - 9:20   |   کد مطلب: 40455
روز قدس دیگری آمده؛ امروز همه می آییم، دستان خالیمان را مشت کرده و حلقه در حلقه از آرنج به هم گره می زنیم و بالا می بریم و این گونه یک دل و یکصدا شده فریاد بر می آوریم؛ "مرگ بر اسرائیل" ، "مرگ بر امریکا"، رمز وحدت همین مشت های گره کرده ماست.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ با سنگ دفاع می کنند، با چوب هم همچنین، گاهی هم با دستان خالی، آبرو دارند، غیرت دارند، عزت همت دارند، مرداندگی دارند، حتی اگر کودکانی چهار پنج ساله باشند. کودکان دیروز فلسطین امروز قد کشیده اند، رشید و رعنا شده اند، آزادیخواهان جهان نام جوانان مقاومت بر آنان نهاده اند.

دلیرمردان شجاع ضمیری که رد خون های برجای مانده از شقیقه های گلوله خورده با شلیک از نزدیک صهیونیسم جنایتکار و قلب های پاره پاره شده از نفاق برخی اعراب مرتجع منطقه، آنان را در ادامه مسیرشان هرگز و هرگز سست نکرده است، بلکه ایمان دل هایشان را استوارتر ساخته است.

رد خون های بر جای مانده از دستان بسته کودکان خردسالی که در میانشان دخترکانی با عروسکانی خونین بال هم به چشم می خورد و هنوز جای قناسه سلاح های امریکایی_ اسرائیلی روی گونه ها و بازوان شیرزنان این سرزمین مانده و کبود کبود است...  

روز قدس دیگری آمده؛ امروز همه می آییم، دستان خالیمان را مشت کرده و حلقه در حلقه از آرنج به هم گره می زنیم و بالا می بریم و این گونه یک دل و یکصدا شده فریاد بر می آوریم؛ "مرگ بر اسرائیل" ، "مرگ بر امریکا"... رمز وحدت برای پاک کردن اسرائیل از روی زمین همین مشت های گره کرده جبهه مقاومت است.

 چه زیباست این مشت های کوبنده که درونشان از مشت های زن و مرد، پیر و جوان گرفته تا کودک و نوجوان، دانش آموز و دانشجو "وحدت" نهفته است برای آزادی قدس شریف، آرزوی دیرینه سردار دل هایمان.

آن روز که بی تردید به لطف یزدان نزدیک است و وعده امامین انقلاب محقق می شود برای سردارمان حاج قاسم را می گویم ترانه عشق و وصال می سراییم؛ "قاسم نبودی ببینی قدس آزاد گشته خون یارانت را پر ثمر گشته..."

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان