آخرین اخبار

6. آذر 1401 - 0:58   |   کد مطلب: 40563
دشمنی که در 43 سال گذشته نتوانسته ملت غیور ما را به زانو درآورد، این روزها به گفته خود با انقلاب جنسی می خواهد سطح نگرش جوان پویا و سرزنده ما را به پست ترین نقطه برساند.شعار آزادی می دهند اما چادر از سر ناموس شیعه می کشند و تنها راه مقابله با این توطئه ها جهاد تبیین است و این گونه بانوی پاکدامن ایرانی الگویی برای آزاداندیشان جهان می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها بیشتر از همیشه  دلم میخواهد بگوید و بنویسم از رشادت ها و فداکاری های مردان و زنان ایران زمین.از مردان مردی که در صحنه های پاسداری از نظام دست از اعتقادات عمیق خود برنداشتند و از بانوان و شیرزنان این آب و خاک که پرورش دهنده جوانان غیور هستند و زینب گونه با حراست از حجاب خود توطئه دشمنان را خنثی می کنند.

*حیا به انسان شأنیت می بخشد
مسئله حجاب، عفت و حیای زن و حتی مرد تنها مرتبط با دین اسلام نیست، بلکه ادیان مختلف و هر انسانی که هویت و جایگاه خود را شناخته باشد به آن معتقد است، حیا به انسان جایگاه، شأنیت و شخصیت می بخشد و او را از پرتگاه های خطرناک نجات می دهد.
به فرموده امام خامنه ای عزیز؛ "هر ارزشی که باعث حفظ نظام اسلامی و انقلاب اسلامی می‌شود مورد هجمه دشمن خواهد بود لذا ملت ما به همه بانوان محجبه افتخار می‌کند چرا که خار چشم دشمنان انقلاب هستند."
اگر وصیت نامه شهدا را نیز مطالعه کنیم بیشترین توصیه آنان به بانوان سرزمینشان، حفظ حجاب و عفتشان بوده.اصولاً دشمن برای ضربه زدن موریانه وار وارد میدان می شود به مانند شیطان، و به تدریج با کارها  و بر نامه های  ضد فرهنگی به ویژه بهره گیری از فضای افسارگسیخته مجازی ارزش ها را به ضد ارزش و ضد ارزش ها را به ارزش تبدیل می کنند و زمانی که نیازهای یک انسان را در حد لذت های فرومایه و پست حیوانی پایین می آورد، ضربه کاری آخر را برای نابودی یک نظام می زند.

*با شعار آزادی؛ چادر از سر ناموش شیعه می کشند!
دشمنی که در 43 سال گذشته نتوانسته ملت غیور ما را به زانو درآورد، این روزها به گفته خود با انقلاب جنسی می خواهد سطح نگرش جوان پویا و سرزنده ما را به پست ترین نقطه خود برساند.شعار آزادی می دهند اما چادر از سر ناموس شیعه می کشند.
دشمن خوب می داند که حیا و عفت زن و غیرت مرد اگر از بین برود به راحتی بر ملت ها مسلط می شوند، این خبیثان می خواهند فکر و ذهن جوان سرزنده ایرانی را مشغول لذت های زود گذر کنند. می خواهند فکر جوانان ما را از رفتن به سمت سازندگی، کارآفرینی و علم آموزی و تلاش برای پیشرفت و آبادانی دور کنند و با القای خود تحقیری و ناامیدی راحتر بر ملت ما هجمه وارد کرده و افکار و اعمال ملت ما را به سمت و سوی سستی، کاهلی، بی اراده بودن و سطحی نگری سوق دهند.

*موفقیت های بانوان ایرانی در میادین مختلف؛ هدیه انقلاب به آنان است
پیشرفت بانوان در فضایی که انقلاب اسلامی برای آنان ایجاد کرده ستودنی است، این را می توان در موفقیت های آنان در کسب مدارج علمی و قهرمانی در مسابقات بین المللی با حجابشان مشاهده کرد.هم در خانه و حفظ ارگان خانه موفق هستند و هم در اجتماع.
و اما فریب خوردگان مسخ شده از فضای مجازی حرف از آزادی می زنند اما آزادی یک ملت را در روزهای آشوب گرفتند، با توهین به مقدسات، با هتک حرمت مساجد و آتش زندان حسینیه ها، با تعدی به بانوان فحاشی و به شهادت رساندن مدافعان امنیت.

*پاکدامنی بانوی ایرانی، الگوی برای آزاداندیشان جهان
بانوی ایرانی خلاق است، می تواند با فکر مولد خود در عرصه های مختلف اقتصادی هم با روحیه لطیف خود وارد شود، بانوی ایرانی باید نماد اقتدار، حیا وعفت و پاکدامنی باشد و الگویی برای بانوان آزاداندیش جهان.
بانوی ایرانی هنوز این قدر حقیر نشده که برده لذت های دنیوی این و آن شود، دشمنان از زن می خواهند تنها یک کالا بسازند در حالی که مقام شامخ زن در دین اسلام بسیار بالاتر از این هرزگی هاست.

*جهاد تبیین را از محله ها آغاز کنیم
امروز باید حرف تمام بانوان عفیفه و مردان غیور ما در راستای جهاد تبیین باشد، چه در مدارس و دانشگاه ها و چه در مساجد و محله ها، بیایید و گروه های تبیین و بصیرت افزایی تشکیل دهید و با نوآوری و خلاقیت در هر محله برای رفع شبهات قدم بردارید.نوجوانان و جوانان ما تشنه آموختن هستند باید راه های خوب را هم ببینند واگر با شفاف سازی شماها، از آن ذهن آشفته ای که دشمن با دروغ ها و فریبکاری برایشان ساخته رهایی یابند از بند اسارت فضای مجازی آزاد شده و حقیقت ماجرا را خواهند دید.
بانوان می توانند گروه های تبیین حتی دو سه نفر تشکیل دهند، حتی در پارک ها هم می توان به سمت تنویر افکار عمومی رفت، به شرط آن که معرفت و بصیرت خودمان را هم با مطالعه و پرس و جو کردن بالا ببریم.
*مسخ شدگان فضای مجازی یا همان کالای هرزگی
اگر فکر و ذهن بانوان این سرزمین به ظواهر دنیوی فریفته شود و منزلت، کرامت و هویت خود را از دست دهند به جای حفظ بنیاد خانواده تنها به دنبال پرسه زنی در فضای مجازی می روند و چه افرادی هستند که سبک زندگی خود را به سبک زندگی مجازی تبدیل می کنند.گویا دشمن یک الگو به این افراد نشان می دهد و آنان نیز خواسته و ناخواسته با تفکر شیطانی و پر زرق و برق دنیای غرب متحدالشکل شده و همسو می شوند.

*بدون معرف برای جوانان نسخه نپیچیم
کار فرهنگی نیاز به ایده پردازی دارد، ایده پردازی را با مشورت با یکدیگر اوج دهیم.با نوجوانان بنشینم و حرف بزنیم و بدانیم خواسته ها و پرسش های آنان چیست و نیازهای آنان را بشناسیم نه اینکه بدون علم و آگاهی برای آنان نسخه بپیچید.تا خوب گوش ندهیم و پای درد و دل نوجوانان ننشینیم نمی دانیم آنان از زندگی چه می خواهند.این مسئله باید به جد از سوی نهادهای فرهنگی مورد حمایت قرار گیرد نه اینکه به مانند سال های گذشته این نهادها منفعلانه عمل کنند.

*نفع رعایت حجاب و عفاف به خود مردم باز می گردد

جوانان را در امور و کارها وارد کنیم.مسئولیت بدهیم. جوانی که مسئولیتی بر دوشش گذاشته شود به طور قطع هدفمند می شود و این برای بانوان نیز صدق می کند.
یک بانونی عفیفه خوب می داند حجاب برای حضور زن در جامعه تعریف شده است و آنانی که از آن دور هستند در واقع به حقوق عامه مردم بی اعتنایی می کنند، این مسئله، یک موضوع خصوصی دیگر نیست اگر رعایت شود نفعش به خود مردم می رسد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان