آخرین اخبار

22. اسفند 1394 - 12:01   |   کد مطلب: 21969
برخیز ماهی خانم جمشیدی، برخیز، تو را به خدا برخیز از بستر بیماری، ببین که پسرت آمده است، حالا او آمده است و تو نیستی بر مزارش، حالا هاشم آمده است و تو توان شناسایی او را نداری، به استخوان هاش دستی بزنی تا آرام تر گیرد.

به گزارش خبرنگار رودآور، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید هاشم آزادبخت در تویسرکان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان با شکوه تمام برگزار شد.

در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید هاشم آزادبخت؛ شهید تازه تفحص شده، اقشار مختلف مردم شهید پرور تویسرکان حضوری پرشور و پررنگ داشتند.

و اما اینجا جای پدر شهید که سال 84 دعوت حق را لبیک گفته خالی بود و خالی تر جای مادر شهید بود، مادر این شهید والا مقام به علت سکته مغزی سطح هوشیاری پایینی دارد و هنوز نمی داند که فرزند شهید برومند و دلیرش آمده است.

برخیز ماهی خانم جمشیدی، برخیز، تو را به خدا برخیز از بستر بیماری، ببین که پسرت آمده است، حالا او آمده است و تو نیستی بر مزارش، حالا هاشم آمده است و تو توان شناسایی او را نداری، به استخوان هاش دستی بزنی تا آرام تر گیرد، کفنش را در آغوش بگیری و نوازش کنی و بگویی چرا اینقدر دیر آمدی، بیش از 29 سال است که منتظرت هستم، برخیز ماهی خانم.

امروز همچنین از تمبر یادبود شهید هاشم آزاد بخت با حضور مسئولان ،خانواده وی و مردم شهید پرور تویسرکان در مصلی امام خمینی(ره) تویسرکان رونمایی می شود.

به گزارش رودآور،  شهید هاشم آزاد بخت متولد سال 41 در تویسرکان بوده که در سالهای دفاع مقدس به مناطق عملیاتی اعزام و سرانجام در سال 1365 در منطقه عملیاتی حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل شده وچهارمین شهید مفقودالجسد استان بوده که پس از شهیدان  امیر مسعود محمدزاده، محمد نجفی و جابرشیرزادی  در سال 94 به وطن بازگشته است.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان