آخرین اخبار

17. خرداد 1397 - 15:57   |   کد مطلب: 28912
سال گذشته به دنبال حمله تروریستی داعش به مجلس پیام های ایسنتاگرامی بسیاری برای شهدای این حادثه از سوی تعدادی از مسئولان منتشر شد و اما زیباترین پست اینستاگرام شاید همان آخرین پست اینستاگرام پاسدار شهید جواد تیموری، باشد که بوی شهید و شهادت و مبارزه با گروهک های تروریسی می دهد، بوی مدافعان حرم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ 17 خرداد ماه سال گذشته در جریان حمله تروریستی گروهگ داعش به مجلس شهید سپاه حفاظت مجلس شورای اسلامی، شهید پاسدار  جواد تیموری، به فیض شهادت نایل شد، وی برادر شهید گرانقدر رضا تیموری از شهدای دفاع مقدس است.

صفحه مقام معظم رهبری همراه عکسی از پاسدار رشید اسلام بسیجی شهید جواد تیموری

 آخرین پست اینستاگرام پاسدار شهید جواد تیموری که در حادثه تروریستی 17 خرداد مجلس به شهادت رسید هم بوی شهید و شهادت و مبارزه با گروهک های تروریسی می دهد.بوی مدافعان حرم.

 

 

و اما روایت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از رشادت یکی شهید تیموری هم در نوع خود خواندنی و دیدنی است:

علیرضا تابش: ده‌ها تیر بر پیکر شهيد جواد تيمورى شلیک کردند، اما او مانع از ورود تروريست ها به سالن اصلى مجلس شد.

 

در پست ایسنتاگرامی محسن رضایی هم آمده است: 

 

در صفحه رییس جمهوری هم عکسی از مراسم تشییع شهید یاد شده آمده است.

 

در این میان مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی علاوه بر ارسال پیام تسلیت و تبریک به خانواده این شهید بزرگوار در منزل پدری خود نیز حضور یافت تا با خانواده معزز شهید تیموری دیداری داشته باشد.

"بسم ا... الرحمن الرحیم
شهرستان شهید پرور تویسرکان، یکبار دیگر در دفاع از انقلاب اسلامی ، افتخار آفرید.
شهادت قهرمانانه و مظلومانه برادر جواد تیموری از روستای باباپیرعلی تویسرکان ، در حادثه تروریستی ۱۷خرداد ۹۶ مجلس شورای اسلامی ، بدنبال شهادت پر افتخار برادرش رضا تیموری در عملیات مرصاد سال ۱۳۶۷ ، نشان از استمرار فرهنگ رشادت و حمایت از انقلاب و اطاعت از رهبری معظم انقلاب اسلامی در تمامی مکانها  و زمانها میباشد.
شهید جواد تیموری نمونه ای از رشادت، جوانمردی  و شهامت مردم عزیز ما در مقابل دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی می باشد.
اینجانب به نمایندگی از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان تویسرکان ، نیل به مقام بلند شهادت را به شهید جواد تیموری تبریک و به خانواده پر افتخار و شهید پرور ایشان تسلیت عرض می نمایم.
محمد مهدی مفتح 
نماینده مردم شریف تویسرکان 
در مجلس شورای اسلامی"

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان