آخرین اخبار

3. خرداد 1399 - 12:04   |   کد مطلب: 38327
گلباران مزار شهدای تپه نوالشهدا با حضور مسئولان تویسرکانی به مناسبت سوم خرداد برگزار شد.

به گزارش رودآور؛ مزار شهدای گمنام شهرستان تویسرکان به مناسبت سوم خرداد با حضور سید رسول حسینی فرماندار، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و قلقلرود ، رؤسای ادارات و تعدادی از فرزندان معظم شهدا گلباران شد.

همچنین به همین مناسب فرماندار تویسرکان به مناسبت سوم خرداد پیامی صادر کرد:

بسمه تعالی
خرم شهر را خدا آزاد کرد ( امام خمینی رضوان الله تعالی علیه )
تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.
سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریبِ اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازیِ ماندگار، پیوند خوردند.
اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران خصوصا مردم انقلابی و متدین شهرستان تویسرکان  را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم .
سید رسول حسینی 
فرماندار شهرستان تویسرکان

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان