آخرین اخبار

7. اسفند 1394 - 8:40   |   کد مطلب: 21814
مردم تویسرکان از همین دقایق نخست روز انتخابات در پای صندوق های رأی حضور یافته اند، تا بگویند ما به وعده خود عمل کردیم و انتظار داریم منتخب ما نیز به وعده های خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار رودآور، تویسرکان همان جاست که همگان آن را با نام معدن طلای سبز و بهشت غرب ایران می شناسند، شهرستانی که همیشه  مردمش در تمامی صحنه های انقلاب به ویژه در انتخابات حضوری پر شور و شعور داشته و دارند، در آخرین انتخاباتی که در شهرستان تویسرکان برگزار شد انتخابات میان دوره مجلس بود که با حضور 83 درصد واجدین شرایط یکی از رکوردهای خوب انتخاباتی در تویسرکان رقم خورد.

و امروز هفتم اسفندماه سال 1394 هجری شمسی،  قرار است 86 هزار نفر واجد شرایط با حضور خود در 98 شعبه اخذ رأی، از  بین 10 کاندیدا یکی را برگزیند و به قول عموم آن کاندیدا را با آراء خود به عنوان فاتح یک کرسی از کرسی های مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه تویسرکان تعیین کنند.

آغاز رأی گیری درتویسرکان همانند سایر نقاط دیگر در کشور از ساعت هشت صبح امروز کلید خورد  و از هر تویسرکانی کهدر چای صندوق های ردی حضور یافته است، بپرسیم که چرا آمده است، بی تردید این رأی دادن ها را وظیفه شرعی و قانونی خود می داند، چرا که سرنوشت خود را می خواهد با دستان خود رقم زند.

یک همشهری در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در این باره گفت: برای حفظ ارزش های والای اسلامی و انقلاب و در لبیک به رهبر معظم انقلاب، امروز آمده ام تا با رأی دادنم مشت محکمی بردهان یاوه گویان به ویژه امریکا، روباه و استتعمار پیر انگلیس و وهابیت ملعون بزنم.

همشهری دیکری عنوان کرد: امروز می تواند فرصت مناسبی برای تعیین سرنوشت حداقل چهار سال آینده باشد و مردم با انتخاب فرد اصلح و کارآمد که به نیازهای و مشکلات شهرستان رسیدگی کند، در واقع آینده خود را در راستای توسعه محوری ساخته اند.

وی یکی از مشکلات عمده شهرستان را، مهاجرت مردم آن و کاهش جمعیت بیان کرد و گفت: توجه به زیرساخت های تویسرکان از جمله راه ، بهداشت و درمان و ایجاد فرصت های شغلی از مهترین مطالباتی است که ما پ از این انتخاب از نمانیده خود می خواهیم.

شهروند دیگری اظهار کرد: نماینده ای که منتخب مردم تویسرکان است، باید توان جذب بودجه و ایحاد صنایع و نیز توجه و دقت کامل نسبت به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد، تا بتواند  به اعتمادی که مردم برای ایجاد فرصت های شغلی داشتند و به وی رأی دادند، پاسخ در خور شأنی بدهد و با پیگیری مطالبات مردمی، جوابگوی محبت آنان باشد.

به گزارش خبرنگار رودآور، و اما رأی اولی ها نیز از همان دقایق اولیه در این رویداد بزرگ سیاسی در پای صندوق های ری حضور یافتند تا با انشگت رنگی و با اتحاد با دیگر ملت ایران، دنیا را در حیرت بگذارند.

یکی از همین رأی اولی ها در کفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با همین انکشت رنگی خود به دنیا ثابت می کنیم که آان را بر روی یک انگشت می چرخانیم و همه جوره پشتیبان اسلام، ولایت و انقلاب هستیم.

وی افزود: کاندیداهایی که فرصت داشتند خود را به درستی در یک هفته معرفی کنند و نه اینکه به تخریب کاندیدای دیگر بپردازند یکی پس از دیگری مرا به خود جلب کردند تا اینکه به اصلح خود رسیدم و امروز بی تردید به فرد اصلحی رأی می دهم که مرعوب سیاسی بازی های صورت گرفته از سوی سیاسیون تویسرکان نشود.

این رأی اولی عنوان کرد: اگر امروز  با بررسی و تحقیق به کاندیدای اصلح رأی بدهم، به ظور قطع فردا پشیمان نمی شوم و به این دلیل برای شناخت کاندیداها در مراسم های مختلف آنان رفته ام تا بهترین را انتخاب کنم.

شهروند دیگری نیز در کفت و گو با رودآور، گفت: از اینکه رأیم را درون صندوق انداخته ام خوشحالم، گرچه مشکلات و کمبودهایی است اما امروز در همین دقایق اولیه آمده ام تا با رأی دادن خود نشان دهم که حامی ولایت هستم و به عشق رهبر در پای صندوق رأی حاضر شده ام.

وی تأکید کرد: بی تردید به فردی رأی داده ام که سیاست زده نباشد و اطلاعات اقتصادی و تجربه های خود اوضاع معیشتی مردم تویسرکان را با عنایت خدا بهبود بخشد.

با رودآور همراه باشید با اخبار لحظه به لحظه انتخابات در تویسرکان با کانال تلگرامی: https://telegram.me/roodavar

 

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان