آخرین اخبار

13. اسفند 1394 - 20:53   |   کد مطلب: 21876
منتخب مردم تویسرکان در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آراء بالا و قابل تأمل مردم تویسرکان حجت را بر من تمام کرد، گفت: حال در سایه وحدت و ضمانت و پشتوانه مردمی، نوبت خدمت و کار فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار رودآور، عصر امروز با حضور سه هزار نفر از مردم تویسرکان در سالن الغدیر تویسرکان از منتخب مردم تویسرکان در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر شد

با وجود آنکه قرار بود مراسم ساعت 15 بعداظهر شروع شود، اما از یکی ساعتی قبل از شروع مراسم رسمی تقریبا تمامی صندلی های سالن ورزشی الغدیر مملو از حضور مردم تویسرکان است.

در این مراسم شاعران تویسرکانی در تقدیر از مفتح و زحمات دو ساله و چند ماه وی به نمایندگی از مردم تویسرکان به بیان اشعار خود پرداختند.

حاج حسین بیات متخلص به وامق تویسرکانی شعری در وصف مفتح قرائت کرد و نیز از سوی صمد عبدالمالکی دیگر شاعر تویسرکانی متخلص به درخشان اشعاری برای منتخب تویسرکان قرائت شد.

اجرای مناجات نامه توسط استاد ارجمند روح افزا و نیز بیان اشعاری در وصف بانوی هر دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین قرائت پیام مقام معظم رهبری درباره تشکر و تقدیر از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه از بخش هایی بود که به مراسم رنگ و بویی معنوی تر داد.

بالاخره نوبت به سخنرانی محمدمهدی مفتح منتخب مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی رسید.

وی در ابتدای سخنرانی خود از حضور مردم شریف شهرستان تویسرکان، مهمانانی از همدان، رزن و نهاوند تشکر و قدرانی کرد و گفت: حضور مردم عزتمند تویسرکان در انتخابات هفتم اسفند ماه جاری نشان از ولایتمداری آنان و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب دارد.

وی خطاب به تویسرکانی ها اظهار کرد: از اینکه با آراء بالا و یکپارچه و قابل تأمل خود، بنده را به عنوان منتخب انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی تعیین کردید، در حقیقت با اتمام حجت برای من فرصت خدمتی چهارساله را فراهم ساختید که بسیار وظیفه سنگینی است.

منتخب مردم در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی افزود: من به عنوان نماینده شما بایستی به ندای حضور پررنگ و حماسی شما پاسخ مثبت دهم تا با شعار کار، کار و کار به دنبال راه کارهایی برای حل  مشکلات بزرگ شهرستان به ویژه در روستاها درخصوص بیکاری، راه ها، بهداشت و درمان و تأمین آب باشم.

مفتح با تأکید بر اینکه در  شهرستان تویسرکان ظرفیت های مناسبی برای خدمت به مردمش مهیا است، عنوان کرد: وحدت بیش از پیش در بین مسئولان و حمایت شما مردم شریف در تمامی امور، ضامن ایجاد زمینه های توسعه همه جانبه و ایجاد فرصت های شغلی برای برون رفت از مشکلات عمده تویسرکان خواهد بود.

وی مردم تویسرکان را مردمی شهید پرور و دلاور توصیف و تصریح کرد: حضور پر افتخار تویسرکانی در عملیات غرور آقرین مرصاد و نقش سازنده آنان در پیروزی این عملیات و به ویژه سینه سپر کردن جوانان ولایی این شهرستان در برابر منافقین نشان از عزتمندی مردم تویسرکان دارد و عهده دار بودن نماینده این مردم افتخار بزرگی برای بنده است که مسئولیتی خظیر را بر دوش من گذاشته است.

به گزارش رودآور، محمدمهدی مفتح کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رقابت با هشت کاندیدای دیگر از مجموع 52 هزار و 990 برگ رأی صحیح، 39 هزار و 623 رأی را به خود اختصاص دهد و  توانست با کسب74 و و 77 صدم درصد آراء مأخوذه صحیح بالاترین درصد آراء مأخوذه در کشور را خود اختصاص دهد، در حقیقت مردم تویسرکان با آراء بالای خود به مفتح از عملکرددو ساله گذشته وی تقدیر کردند.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان