آخرین اخبار

19. آبان 1395 - 7:13   |   کد مطلب: 25084
اهالی روستای قلعه شیخ تویسرکان خواسته های بسیاری از مسئولان دارند، آنان تدبیر مسئولان برای مرمت پل تاریخی و چاره اندیشی آنان در راستای ممانعت از ریختن زباله ها توسط خودروهای باری در اطراف جاده روستایشان را خواستار هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ 31 فرودین ماه سال جاری خبری با عنوان "مسئولان؛ فکری به حال پل تاریخی روستای قلعه شیخ کنید" در سایت خبری رودآور منتشر شد، خبری که به درخواست اهالی روستا و با پیگیری رودآور در راستای انتقال خواسته های مردمی به مسئولان بر روی خروجی سایت قرار گرفت و اما این روزها همچنان آش همان است و کاسه همان.

اهالی روستای قلعه شیخ تویسرکان از تخریب شدن این پل که بر روی رودخانه روستا بنا شده و بر اثر گذر زمان در حال تخریب شدن است گله مند هستند.

آنان می گویند در حالی که این پل مربوط به دوره قاجار بوده و در اسفندماه سال 87 به عنوان یک اثر ملی به ثبت رسیده، کم توجهی و مسئولان به خواسته های مردم برای مرمت پل تأمل برانگیز است.

حال اهالی روستای قلعه شیخ بار دیگر پس از گذشت 6 ماه از بیان مطالبات خود و راه به جایی نبردن، به بیان مجدد خواسته های خود روی آورده اند، خواسته های که به گفته خودشان به حق است و نیازمند توجه مسئولان.

ترکاشوند یکی از اهالی روستا در گفت و گویی عنوان کرد: مشکلات روستا متاسفانه زیاد هست و یکی از مهمترین مشکلات ریختن زباله ها توسط خودروهای باری غریبه کنار جاده روستا است.

وی اظهار کرد: زباله های ریخته شده در اطراف جاده طبیعت زیبای آن را از ما گرفته و فضای نازیبایی به اطراف روستا داده است به طوری که مهمانان ما که از خارج روستا به منزلمان می آیند، از مشاهده این زباله ها تعجب می کنند.

ترکاشوند افزود: آیا نباید فکری به حال زباله های رها شده در روستاها و اطراف آن ها شود.

به گزارش رودآور مشکلات برخی از روستاهای شهرستان تویسرکان بارها و بارها بر روی خروجی این سایت قرار گرفته است، مشکلاتی که با بیان شدنشان، هنوز با گذشت ماه ها مردم عکس العمل خاصی از مسئولان برای رفع آن ندیده اند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان