آخرین اخبار

15. اسفند 1393 - 16:39   |   کد مطلب: 17647
انتقاد امام جمعه تویسرکان از عملکرد برخی رسانه های استانی:
ضرورت بیان تمام حقایق توسط رسانه ها/ برخی رسانه های استان از خبرها 9 ماه عقب هستند
امام جمعه تویسرکان با انتقاد از عملکرد برخی نشریات و سایت های استانی درباره اختلاس در کمیته امداد تویسرکان، گفت: برخی رسانه های استان با 9 ماه تأخیر در اطلاع رسانی، تمام واقعیات را بیان نکردند.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری، به مسئله سوء استفاده از کمیته امداد تویسرکان اشاره کرد و گفت:  حدود 9 ماه پیش، این سوء استفاده مالی کشف  و با افراد خاطی در استان و شهرستان با حضور مسئولان استانی  و کشوری برخورد شد.

وی اظهار کرد: با وجود این برخی رسانه های استانی تازه بعد از نه ماه در تیتر نشریه هایشان می نویسند؛ اختلاس دوازده میلیاردی، بدون اشاره به اینکه رقم ریال است یا تومان! یا اینکه دزدی که روی شاه دزدها را سفید کرد و یا اینکه تیتر می زنند غفلت مسئولان همدان از به یغما رفتن حقوق مستضعفان، عده ای هم می آیند کاریکاتور می کشند، اینکه نشد اطلاع رسانی!**

خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه حیات هر نشریه ای به روز بودن آن نشریه است، افزود: با این خبرنگار و نشریه عرض می کنیم شما 9 ماه در ارائه خبر تأخیر داشتید، آیا ندیدید که مسئولان امر با این قضیه برخورد کردند و حدود ۱۰نفر از مسئولان استانی و شهرستانی تودیع و یا اخراج شده اند  و خاطی اصلی هم بازداشت شده  است ؟چرا این مطالب را در روزنامه و نشریه خود درج  نکردید و تمامی واقعیت را را بیان نکردید؟!

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: در سطح استان در طی دو سال (۹۲و۹۳)۹۰۰میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان تحت پوشش ها داده شده است در شهرستان ۳۹۰۰ خانوار تحت پوشش هستند و حدود پنج هزار و 200 مورد طرح خود بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: در پرونده فساد مالی از تعداد پنج هزار و 200 مورد تسهیلات،  178 پرونده تخلف مالی صورت گرفته است که خوشبختانه نه تنها با فرد خاطی بلکه با تمامی کسانی که به نوعی از ماجرا با خبر بودند نیز قانون برخورد کرد.

امام جمعه تویسرکان ضمن تأکید بر اینکه با مجرمان برخورد قانونی متناسبی صورت گرفته است، خطاب به نشریاتی که با بزرگنمایی تمام واقعیات را ذکر نکردند گفت: این اطلاع رسانی نیست که بیایید به خاطر تخلف عده بسیار معدودی چوب حراج به یک نهاد انقلابی بزنید و با آبروی آن بازی کنید.

حجت الاسلام موحدی در ادامه با دعوت از مردم به حضور در جشن نیکوکاری و اهدای هدایا به کمیته امداد ابراز امیدواری کرد:  که با همت مردم  این نهاد انقلابی در راستای خدمت با اقشار مستضعف جامعه موفق باشد و خواهد شد.

وی همچنین  هفته منابع طبیعی را به کارکنان و زحمت کشان اداره منابع طبیعی شهرستان تبریک گفت و با استناد احادیث مردم را به کاشت نهال و درخت تشویق کرد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان به بیستم اسفند روز ملی راهیان نور اشاره کرد و گفت: حضور در مناطق جنگی مصادق سیرو ا فی الارض فانظروا هست و به حقیقت اقشار مردم در راهیان نور معنویت جبهه ها را درک می کنند.

حجت السلام موحدی در ادامه افزود: میل  انسان به دین یک نیاز و گرایش فطری است اما دینی که مباحث و کتاب های آن تحریف نشده باشد.

وی ابراز کرد: دین زرتشت تحریف شده است و اوستا حدود بیست قرن بعد از کشته شدن زرتشت نوشته شده،که پر از خرافات است و در دین بهود نیز با توجه به اینکه تورات اصلی قرن ها قبل از میلاد مسیح از بین رفت؛ کتاب عهد عتیق آنان مملو از خرافات و احکام غیر منطقی است.

امام جمعه تویسرکان افزود: در باب دین مسیحیت باید گفت که دین اصلی مسیحیت آسمانی است و اما این مسیحیت فعلی آسمانی نیست کتاب مقدس عهد جدید و انجیل مجموعه نوشته هایی است که در طول تاریخ به دست افراد مختلف نوشته شده است و کلیسا در بین بیش از ۶۰ انجیل متفاوت فقط چهار انجیل متی ،مرقس،لوقا،یوحنا را قبول دارد.

حجت السلام موحدی تصریح کرد: قدیمی ترین انجیل مربوط به قرن چهار میلادی است و به این معنا است که انجیل فعلی آورده حضرت عیسی بن مریم و از کتاب آسمانی به شمار نمی رود وبا توجه به شواهد تاریخی در طول ۱۵۰۰سال تحریف شده است.

وی افزود: این کتاب تحت تاثیر افکار التقاطی و منحرف شخصیت هایی مثل پولس نوشته شده است، شخصی که مخالف صدرصدی مسیحیت بوده و دریک محیط یهودی یونانی تربیت و با حکمت یونان و عقاید میترالیسم و ادیان اسکندریه آشنا شده بود و مسیحیت را معجونی از خرافات ارائه داد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: با این توضیحات مسیحیتی که کتابش تحریف شده نمی تواند در کنار اسلام قرار بگیرد چرا که قرآن به عنوان تنها کتاب آسمانی است که در طول تاریخ تحریف نشده است.

** پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی رودآور به عنوان نخستین پايگاه خبري شهرستان تویسرکان و به عنوان یک مرجع خبری جامع و معتبر، ششم مرداد ماه سال جاری در خبری با عنوان "فساد مالی چندمیلیاردی در تویسرکان" تنها رسانه ای در سطح استان و کشور بود که خبر فساد مالی کمیته امداد تویسرکان را با حفظ و رعایت تمامی حقوق این نهاد انقلابی منتشر کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان