آخرین اخبار

8. دى 1394 - 15:38   |   کد مطلب: 20931
رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی با بیان دو فتنه دو دهه اخیر از دل اصلاح طلبی بود، تأکید کرد: ضروری است تا اصلاح طلبان وفادار به نظام صف خود را از کسانی که به فکر براندازی نظام و رودرو شدن با ملت و رهبر هستند و یا آنانی که سکوت کرده اند، جدا کنند.

به گزارش خبرنگار  رودآور، در آستانه حماسه عظیم 9 دی 88 به سراغ پنج تن از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای السامی رفتیم تا نظر انان در باره عوامل خلق حماسه عظیم 9 دی را جویا شویم.

دو فتنه دو دهه اخیر از دل اصلاح طلبی بود/ اصلاح طلبان وفادار صف خود را از منحرفین و ساکتین جدا کنند

«ابراهیم کارخانه ای» رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: گرامیداشت روز 9دی ماه از آن جهت که استکبار جهانی به سرکردگی امریکا، غرب و صهیونیست با تمام قدرت علیه جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری عوامل منافق، جاهل و سرسپرده به میدان آمدند و مردم با حضور میلیونی خود در آن روز آن توطئه بزرگ استکبار را خنثی کردند، اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از این روز به عنوان یوم الله یاد می کنند، اظهار کرد: این روز به حقیت یوم الله است چرا که روز پیروزی، بیداری و بصیرت ملت ایران علیه دشمنان انقلاب اسلامی بود.

رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی افزود: البته دشمنان سعی کردند که از فضای فتنه را به بهانه طرح ریزی و دروغ بزرگ تقبل ایجاد و با دو قطبی کردن سیاسی کشور عده ای را در مقبال عده ای دیگر قرار دهند. کارخانه ای تصریح کرد: اما موفق نشدند، چرا که حامیان داخلی آن ها روز به روز بر حقیقت ماجرا آگاه شدند و تعداشان از کم شد و در نهایت کسانی که سرسپرده یا دچار جهل و غفلت بودند در میدان ماندند و آنان نیز در برابر اراده استوار ملت در حمایت از حریم ولایت، اسلام و انقلاب شکست خوردند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با اعتقادات ملت یکی است و لذا دشمنان که در مقابل این نظام قد علم می کنند در مقابل اعتقادات مردم ایستاده اند و این ملت هیچ گاه از اسلام دست نخواهند کشید و در آن ثبات قدم می ماند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز کشور ما با مدیریت دینی و اقتدار علمی به یک الگوی بزرگ در بین کشورهای مسلمان تبدیل شده است و استکبار جهانی برای مقابله با این الگوی هر روز توطئه می کند.

کارخانه ای افزود: استکبارستیزی در قرآن و اسلان نهفته است و قانون اساسی کشورمان نیز که بر گرفته که تعالیم قرآنی است بر مبنای استکبارستیزی تدوین شده است به همین دلیل است اگر بخواهیم از استکبارستیزی دست بکشیم باید از قرآن دست بکشیم که این مطلب هیچ گاه شدنی نیست چرا که اعتقاد حقیقی مردم است.

وی تصریح کرد: از این روز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند که برای مقابله با نقلاب اسلامی، ملت را از محتوای اسلامی خالی و پوچ کنند تا بدین وسیله ما را به دست نشانده های خود تبدیل کنند و البته شکست با اعتقادات راسخ ملت ما شکست خورده اند.

رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دو دهه گذشته دو فتنه بزرگ با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و مردم خنثی شد، گفت: قائله کوی دانشگاه در سال 78 و فتنه 88 وجه مشترکی دارند که باید به آن دقت داشت، چرا که هر دو این فتنه از دل اصلاح طلبی بیرون آمده اند.

وی تصریح کرد: بنابراین باید اصلاح طلبان وفادار به نظام صف خود را از کسانی که به فکر براندازی نظام و رودرو شدن با ملت و رهبر هستند و یا آنانی که سکوت کرده اند، جدا کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه باید بررسی شود چه عامل و عاملی انحرافی در اصلاح طلبی وجود دارد که سبب می شود فتنه هایی چون سال 78 و 88 شکل بگیرد و از اطلاح طلبان حقیقی و وفادار به نظام از آنان دوری کنند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

حل شدن مشکلات و مسائل نظام با حضور مردم امکان پذیر است/ 9دی نماد خلق و تثبیت حماسه ولایتمداری

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با گرامیداشت یاد و خاطر حماسه 9دی ماه 88، گفت: 9دی ماه 88 یادآور خلق جنبش عظیم و خودجوش ملت بزرگ ایران اسلامی بود که در راستای برچیده شدن فتنه آن سال در کشور نقش کلیدی و اساسی داشت.

وی اظهار کرد: در دی ماه سال 88 نه تنها در شهرهای بزرگ، بلکه در شهرهای کوک و حتی در روستاها ما مردم ولایتمدار ما در حمایت از ولی امر خود و در ابراز انزجار از فتنه گران به صحنه آمدند و قدرت خود را به خوبی نشان دادند.

 با بیان اینکه در هشت ماه فتنه سال 88 گرچه ریزش هایی داشت اما نقطه اتصال ملت و ولایت مستحکم تر شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در سال 78 و قائله کوی دانشگاه با ورود ضد انقلاب به دانشگاه نیز با توطئه های شومی روبرو شد که خوشبختانه آن قائله نیز توسط مردم ولایی، و بصیر و همیشه در صحنه ما خنثی شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: از باشکوه ترین حضور بی سابقه و میلیونی مردم شریف ما در راستای تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی، راهپیمایی عظیم مردم در 9دی 88 بود.

مفتح با بیان اینکه فتنه 88، را نباید فتنه ای کوچک و ساده دانست، گفت: نباید به سادگی از کنار فتنه آن سال و عوامل ایجاد کننده آن گذشت، چرا که دشمنان جمهوری اسلامی ایران با هدف براندازی حمایت های همه جانبه خود را از منافقان و دشمنان داخلی داشتند.

وی تصریح کرد: مقابله با آن فتنه بزرگ به طور قطع مدیرتی هوشمندانه چون مدیریت مدبرانه رهبر انقلاب و حضور حداکثری مردم در حمایت از رهبر برای حفاظت از نظام را می طلبید و این گونه شد که آن راهپیمایی میلیونی در 9دی ماه رخ داد و آن فتنه بزرگ با حضور مردم درهم پیچید.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب را عامل استمرار نظام دانست و عنوان کرد: این حضور نشانگر هوشیاری مردم بود و فتنه گران از صحنه حذف شدند و اهداف شومشان نیز عقیم ماند.

مفتح گفت: از این به حق روز نهم دی ماه با عنوان "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" نام گذاری شده است وضروری است این روز به خوبی برای همگان تبیین شود چرا که نماد و تجلی نورانی ولایتمداری ملت و تجدید عهد و پیمان مجدد امت با مقام ولایت است.

ولایت و حدت معیار مقابله با هر گونه فتنه است/ بدون بصیرت از قطار انقلاب اسلامی خارج می شویم

«احمد آریایی نژاد» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گویی جداگانه با خبرنگار رودآور، گفت: نهم دی ماه 88 نقطه عطفی در حمایت از ارکان اساسی نظام، به ویژه حریم ولایت بود.

وی اظهار کرد: آنچه که فتنه ایجاد شده در سه دهه انقلاب از جمله فتنه بنی صدر، فتنه سال 78 و فتنه 88 را خاموش کرد حضور پرشور و انقلابی ملت با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم با بصیرت بالا فتنه گران را در سرجای خودشان نشاندند  و مهمترین عامل پیروزی در این فتنه همین بصیرت و آگاهی مردم ولایی بود.

آریایی نژاد عنوان کرد: با توجه به استمرار دشمنی استکبار جهانی باید هر روز بر بصیرت خود بیافزایم چرا که بدون بصیرت از قطار انقلاب اسلامی خارج می شویم.

وی با بیان اینکه گاهی در زمان رخداد فتنه افرادی هستند که حتی با سوابق درخشان و خوب فریب دشمنان را می خورند، تصریح کرد: اگر فتنه ای دیگر به پا شد، باید دید معیارهایی که بیان می شود با آنچه که امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت ترسیم کرده اند یکی است یا نه؟ ایا مطابق با وحدت مردم است یا نه؟ آیا ثبت خوشحالی و امیدوار کردن دشمنان نظام می شود یا نه؟

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با بصیرت، هوشیاری و آگاهی از فتنه و ایجاد تفرقه بین یکدیگر دوری کنیم.

ولایتمداری و وحدت هر فتنه ای را خاموش می کند

«علی نعمت چهاردولی» دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گویی عنوان کرد: استکبار جهانی با ایجاد فتنه 88 به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی اظهار کرد: آنچه که سبب بیمه شدن نظام در برابر این فتنه شد، حمایت قاطعانه مردم از ولایت و دستاوردهای انقلابی و ارزش های والای اسلامی بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجا که دشمنان نظام از اسلامیت آن و الگو شدان آن برای سایر کشورها نگران هستند لذا هر روز توطئه ای نو ایجاد می کنند و از این رو تنها با ولایتمداری و وحدت است که نقشه های شوم دشمنان نظام خنثی می شود.

حرکت در مسیر ولایت هر توطئه ای را خنثی می کند

«امیر خجسته» دیگر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گویی جداگانه با گرامیداشت یوم الله 9 دی، گفت: تبیین مواضع ولایت و ملت تشریح حوادث سال 88 یک ضرورت است.

وی اظهار کرد: باید برای جامعه ما و به ویژه نسل جوان ابعاد حوادث سال 88 و حماسه 9 دی بیش از پیش تبیین شود و همگان بدانند که آنچه هر توطئه ای را خنثی می کند، در حقیقت همان حرکت در مسیر ولایت است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: روز نهم دی ماه به فرموده مقام معظم رهبری یوم الله است و از آن به عنوان روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" یاد می شود، و این مطلب به خوبی می رساند که پشتوانه های نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران در وحدت و انسجام آحاد مردم با بصیرت و آگاهی در حمایت از ولایت شکل گرفته استمرار دارد.

انتهای پیام/

 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان