آخرین اخبار

4. آبان 1395 - 21:09   |   کد مطلب: 24802
رئیس هیات تنیس همدان گفت: تنیس باز خوزستانی عنوان قهرمانی رقابت های تنیس جایزه بزرگ کشور به میزبانی این شهر را کسب کرد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا؛ سیدعادل برقعی افزود: اشکان ادیبی از خوزستان در دیدار نهایی این رقابت ها با برتری برابر ابراهیم خزایی از البرز قهرمان شد.
وی اضافه کرد: ابراهیم خزایی از البرز نیز سکوی دوم را کسب کرد و فرید یوسفیان از کرمانشاه و امیرحسین زنجانی از خوزستان عنوان سوم را به طور مشترک به دست آوردند.
برقعی خاطرنشان کرد: رقابت های تنیس جایزه بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید احمد برقعی با حضور 29 تنیس باز از استان های همدان، کرمانشاه، البرز، هرمزگان، اصفهان، خوزستان، سمنان و تهران برگزار شد.
وی یادآور شد: براساس هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون تنیس کشور، نتایج این رقابت ها در ارتقا رتبه تنیس بازان شرکت کننده تاثیر مستقیم خواهد داشت.
به گزارش ایرنا وی افزود: این دوره از پیکارها برای چهارمین سال و در گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید احمد برقعی انجام شد و به نفرات برتر جوایز نقدی اعطا شد.
برقعی خاطرنشان کرد: جلال شمشیری به عنوان سرداور و پویا حمیدی، میثم اعتمادی و مهران موحدی داوران این دوره از رقابت ها بودند.
رقابت های تنیس جایزه بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره شهید برقعی همه ساله به صورت منطقه ای برگزار می شد اما امسال با هماهنگی فدراسیون به صورت کشوری انجام گرفت.
هم اکنون 200 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته تنیس در همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان