آخرین اخبار

8. آبان 1395 - 20:48   |   کد مطلب: 24866
هم‌زمان با افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب همدان
4 کتاب در همدان رونمایی شد
هم‌زمان با مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب همدان از چهار کتاب‌های «اربعین»، «خس بی سرو پا»، «من مادر دوم تورجم» و «به نام خدا، من محمد بروجردی‌ام، مصاحبه نمی‌کنم» رونمایی شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب همدان با حضور آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، محمد ابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل کتابخانه‌های استان، رئیس حوزه هنری استان و ناشران برگزار شد.

در این مراسم از دو نفر از اهالی قلم از جمله  حمید حسام نویسنده، پژوهشگر و اهل قلم عرصه دفاع مقدس، صاحب نظر و نظریه پرداز این عرصه، سید امیر قشمی از فرهنگیان و فعالان عرصه آموزش و پرورش و مبتکر و بنیان‌گذار موزه آموزش و پرورش تجلیل شد.

همچنین از دو تن از ناشران از جمله عباس سلطانی انتشارات کتاب نارنجی و بهرام نجفی انتشارات کبریا تقدیر شد.

در ادامه این مراسم از چهار کتاب تألیف شده در استان از جمله کتاب «اربعین» به نویسندگی سید محمد سادات اخوی، کتاب «خس بی سر و پا» تألیف حمید حسام، کتاب «من مادر دوم تورجم» به قلم میثم موسویان شامل خاطرات خواهران شهید تورجی و کتاب «به نام خدا، من محمد بروجردی‌ام، مصاحبه نمی‌کنم» به نویسندگی میثم موسویان رونمایی شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان