آخرین اخبار

10. آبان 1395 - 19:11   |   کد مطلب: 24893
دبیر جبهه مردمی استکبارستیزی همدان از برگزاری همایش «همه علیه استکبار» در همدان خبر داد و گفت: متولیان حسینیه امام(ره) به بهانه‎ تعمیر این مکان مانع از برگزاری همایش در این مکان شدند.

به گزارش رودآور به نقل از فارس، امیر حاجی بابایی، از برگزاری سومین همایش «همه علیه استکبار» در همدان خبر داد و اظهارکرد: امسال در دومین سال فعالیت جبهه مردمی استکبارستیزی هستیم که از مجموعه اعضای حقیقی و حقوقی استان همدان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این سومین همایش از مجموعه همایش‌های «همه علیه استکبار» است که نخستین همایش در اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور حسن عباسی در حسینیه امام(ره) برگزار شد.

دبیر جبهه مردمی استکبارستیزی همدان خاطرنشان کرد: برگزاری دومین همایش «مرگ بر آمریکا» در باغ موزه دفاع مقدس با حضور دکتر ضرغامی و حامد زمانی برگزار شد.

وی ادامه داد: سومین همایش هم فردا سه‌شنبه 11 آبان‌ماه با حضور سردار حاج سعید قاسمی در مسجد‌المهدی شهرک الوند برگزار می‌شود.

حاجی‌بابایی با اشاره به برنامه جانبی این همایش نیز یادآور شد: از سرود «مرگ بر آمریکا»، گروه سرود نورالمهدی، ضمن اجرای بخش‌های مختلف، رونمایی خواهد شد.

وی از تقدیر از سه هیأت‌ مذهبی که در دهه نخست محرم محتوای مداحی و منبرهای استکبارستیزی داشتند، خبر داد و افزود: حاج میثم احمدی‌پور هم مداح این مراسم خواهد بود.

دبیر جبهه مردمی استکبارستیزی همدان در خصوص چرایی برگزاری این همایش در مسجد یکی از محلات همدان نیز گفت: پس از اینکه برنامه‌های جبهه مبارزه با استکبار را برای سال‌های بعد برنامه‌ریزی می‌کردیم به این نتیجه رسیدیم که برنامه‌های جبهه که یکی از آرمان‌های انقلاب است را به محلات ببریم.

وی با تأکید بر اینکه از این پس برنامه‌های اصلی و شاخص جبهه در محلات برگزار خواهد شد، ادامه داد: این همایش‌ها در سال آینده در مسجد شهرک شهید بهشتی، مسجدی در شهرک مدنی، مسجد جامع مریانج، مسجد دره مرادبیک، مسجد اعتمادیه و مسجد کوی محمدیه برگزار می‌شود.

حاجی‌بابایی در خصوص عدم برگزاری این همایش در حسینیه امام(ره) نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: به نظر هر کسی که از آفتاب رویگردان شود، خود ضرر می‌کند زیرا بنای اولیه ما این بود که این برنامه هم در نقطه مرکزی و محوری باشد، اما گویا سیاست‌های متولیان حسینیه امام(ره) تغییر کرده و به بهانه تعمیر این مکان نگذاشتند مراسم برگزار شود.

وی با بیان اینکه قرار شد در محلات این برنامه را برگزار کنیم، اظهار داشت: برنامه‌ریزی ما برای برگزاری برنامه‌ها در محلات در سال 96 بود.

دبیر جبهه مردمی استکبارستیزی همدان اضافه کرد: با عدم موافقت مسؤولان حسینیه امام(ره) در برگزاری این همایش در آن مکان، برنامه‌ریزی ما نیز برای برگزاری همایش در محلات از سال آینده به امسال تغییر کرد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد عده‌ای گمان می‌کنند که اگر متولی جایی باشند و آن را در اختیار جبهه انقلابی ندهند، خدشه‌ای به برنامه وارد می‌شود.

حاجی‎بابایی تأکید کرد: همه خواهند دید این برنامه پرشورتر، با جذب بهتر و با حضور انقلابی همه اقشار جامعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان