آخرین اخبار

28. آبان 1395 - 13:40   |   کد مطلب: 25235
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان 20 سال شفاف عمل نکرده است، گفت: از این رو طبق قانون کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان 6 ماه فرصت دارد تا با دقت تمامی دفاتر صندوق در کل کشور را زیر ذره بین قرار دهد.

«میرحمایت میرزاده» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به صدور حکم اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: اعضای کمیته تحقیق و تفحص مشخص و ابلاغ های آنان صادر شده است.

وی اظهار کرد: این کمیته از هفته آینده تشکیل جلسه می دهد و هیأت رییسه آن مشخص می شود و این کمیته 6 ماه طبق قانون فرصت دارد که بررسی های را شروع کرده و به نتیجه برسد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با تأکید بر اینکه این تحقیق و تفحص از صندوق در تمامی دفاتر کل کشور و در تمامی استان ها انجام می شود، افزود: 20 سال است صندوق ذخیره فرهنگیان در کل کشور فعالیت می کند و در این 20 سال برنامه هایش شفافیت نداشته است.

میرزاده تصریح کرد: از این رو این تحقیق و تفحص ها از تاریخ تشکیل صندوق تا به امروز در همه زمینه ها بررسی می شود بنابراین، قانون 6 ماه فرصت داده تا در این مدت با حوصله و با دقت به دور از تمامی حاشیه ها همه موارد بررسی شده و سپس در اختیار مردم قرار داده شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان