آخرین اخبار

2. بهمن 1395 - 23:29   |   کد مطلب: 26334
کارشناس خاورمیانه با بیان اینکه آمریکا و همپیمانان آمریکا با نفوذ خود در بین طایفه و سیاسیون عراق به دنبال ایجاد شکاف سیاسی است، گفت: غرب و همپیمانان غرب با ایجاد شکاف سیاسی می خواهند شکست های خود را به پیروزی تبدیل کنند.

به گزارش رودآور سعید ثاقبی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، به وضعیت عراق اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از شکست تکفیری ها در عراق ابتکار عمل در زمین و میدان نبرد با دولت عراق و نیروهای مقاومت حشد الشعبی است.

وی با بیان اینکه آمریکا از نفوذ خود در طایفه ، قبیله و سیاسیونی که در عراق هستند سعی می کنند شکاف سیاسی ایجاد کنند، تصریح کرد: از طرف دیگر عربستان بر سرشاخه های وابسطه خود در عراق فشار وارد می کنند تا شکست خود در عراق را به پیروزی تبدیل کنند.

کارشناس خاورمیانه یا اشاره به اینکه کسل اجتماعی و سیاسی در کشور عراق است وآمریکا،عربستان و همپیمانان آمریکا به امید واهی سعی می کنند ابتکار عمل در میدان نبرد را به دست بگیرند، افزود: غرب و همپیمانان غرب اعلام می کنند که همه کاره در کشور عراق هستند تا شکست های خود را در عراق به پیروزی تبدیل کنند.

ثاقبی با بیان اینکه آمریکا، عربستان و ترکیه در همسایگی عراق سهم خواهی می کنند، خاطرنشان کرد: با عنایت به تجربیات گذشته در نبرد با داعش و گروهک های تروریستی و تکفیری دست برتری با عراق و حامیان عراق است.

وی با اشاره به اینکه نقشه جنگ نیابتی ، شبیه سازی و داعش سازی در عراق شکست خورده است، تاکید کرد: به امید خدا جبهه مقاومت از ایران تا لبنان و فلسطین در عرصه نبرد در مقابل استکبار ، صهیونیست،داعش و تکفیری ها به پیروزی نهایی نزدیک شده است.

کارشناس خاومیانه با اشاره به اینکه کسی که در میدان نبرد پیروز باشد در پشت میز مذاکره هم به پیروزی می رسد، تصریح کرد: غرب و همپیمانان غرب چون نتوانسته اند در میدان نبرد ابتکار عمل را به دست بیاورند سعی می کنند از طریق مذاکرات نتیجه نبرد را به نفع خود در پشت میز مذاکره تغییردهند.

ثاقبی در پایان خاطرنشان کرد: آینده را کسانی در سوریه و عراق رقم خواهند زد که دست برتری در میدان نبرد داشته باشند.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان