آخرین اخبار

6. بهمن 1395 - 15:35   |   کد مطلب: 26396
در حالی در روزهای گذشته شاهد انتشار ابلاغیه ای جنجالی برای بهره مندی حدااکثری از رسانه ها در راستای ارائه گزارش های دولت به مردم بودیم که استاندار همدان طی نامه ای از ادارات استان خواسته است تا گزارش عملکرد خود را تنها در دو رسانه خاص منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ روزهای گذشته شاهد انتشار ابلاغیه ای 19 ماده ای و البته جنجالی برای تشکیل ستاد تبلیغات روحانی به ریاست معاون سیاسی استانداری ها از سوی وزیر کشور صادر شده است که به نوعی دستور بی سابقه به کارگیری امکانات تبلیغاتی دولت برای روحانی است.

و اما این روزها شاهد انتشار تصویر سفارش و رانت استانداری همدان برای موسسه پیام رسانه و ابلاغ به ادارات برای درج گزارش عملکرد خود در روزنامه همدان پیام هستیم.

سابق بر این «فرهاد فلاحتی» عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در کفت و گو با خبرنگار رودآور درباره این گونه تبلیغات با بیان اینکه دستگاه های نظارتی مراقب حرکت های عوام فریبانه و پوپولیستی قبل از انتخابات باشند، گفت: تا دیروز آنچه که ما دولت حداقل در بخش عمده ای از کشور و یا استان خودمان دیدیم این بود که درب های اتاق به روی ارباب رجو بسته بود و کسی به فکر رفع مشکل مردم نبود و همه توجیهات مسئولان مربوطه این بود که خزانه خالی است، تحریم هستیم و در نهایت مردم را به برجام حواله دادند.

همچنین عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به فعالیت های انتخاباتی دولت در روزهای اخیر به وجود تناقض های آشکار گزارش های دولت با واقعیت های زندگی مردم اشاره کرده بود.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به فعالیت های انتخاباتی برخی وزرا و با تأکید بر اینکه مردم خودشان بهترین قضاوت کننده هستند، گفت: روحانی می گوید تورم تک رقمی شده اما قیمت حبوبات، گوشت و حتی تخم مرغ هم افزایش پیدا کرده است و یا اینکه این روزها شاهد رها شدن قیمت گاز و برق هستیم.

به گزارش رودآور به نظر می رسد که فعالیت های انتخاباتی دولت در قالب طرح ارائه گزارش ها به مردم کلید خورده است، طرحی که کارشناسان می گویند در نهایت دولت بهره انتخاباتی خود را از آن نمی ببرد بلکه به دلیل وجود تناقض های آشکار حقیقت زندگی مردم و آمارها و گزارش های ارائه شده از سوی دولت، پرده از عدم کارکرد مناسب دولت به ویژه در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بر می دارد.

فاطمه زنگنه 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان