آخرین اخبار

10. اسفند 1395 - 15:28   |   کد مطلب: 27061
چند روزی است که گلایه های مردمی درباره بودن تعدادی از سگ های ولگرد برخی خیابان های تویسرکان بالا گرفته است و مردم از وجود سگ های ولگرد در خیابان های اصلی شهر به ویژه صبح ها ناراضی هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ وجود سگ های ولگرد در طول زمستان در تویسرکان حتی مشاهده این حیوان در خیابان های اصلی شهر سبب گلایه مندی مردم شده است و اما این روزها اهالی محله حافظ نیز از آزاد بودن یک سگ که صاحب مشخصی دارد گلایه مند هستند و از مسئولان می خواهند تا چاره ای بیاندیشند.

احسانی در این باره به خبرنگار رودآور، گفت: یکی از خانواده های محله ما سگی دارد و هر روز از صبح تا شب سگش در محله آزاد می چرخد و باعث ترس، وحشت و نارضایتی اهالی محله شده است.

وی اظهار کرد: این خانه در خیابان حافظ شرقی روبروی مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوچه ای که در آن حوزه علمیه قرار دارد و نمیدانیم برای رفع مشکلمان به کدام مسئولی شکوایه ببریم.

این شهروند تویسرکانی افزود: اگر کسی در خانه شخصی خود سگ دارد چرا باید آن را در محله آزاد بگذارد و سبب ترش فرزندانمان شود.

شهروند دیگری نیز گفت: من نیز از وضعیت حاضر در محله ناراضی هستم، ما در عبور از خیابان علاوه بر وجود این سگ مشکلات دیگری از جمله فرو رفتن پیاده رو جلوی مسجد و عدم نظافت محله که با نبود جوی آب در یک طرف خیابان مشکلات دو چندان شده است، روبرو هستیم.

وی افزود: از طرف دیگر با ساخت وسازهای بسیار و عدم رعایت حق عبور و مرور مردم چه در خیابان و چه در پیاده روها و همچنین با بارش باران  مشکلات چندین برابر می شود و به دلیل عدم رسیدگی مسئولان از شما درخواست رسیدگی به مشکلات را به صورت جدی داریم.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان