آخرین اخبار

11. اسفند 1395 - 11:47   |   کد مطلب: 27102
رسانه ها همیشه دارای فراز و نشیبهای مختلف و حواشی زیادی هستند که پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما از این پس با دستمایه شوخی و طنز خارج از قالب های خبری و تعاریف رایج ژورنالیستی به سراغ برخی از رسانه ها و جراید کشور خواهد رفت و حرف ها و انتقاداتی را با زبان طنز به برخی از این جراید می زند.

به گزارش رودآور به نقل از تفتان ما، در بخش سوم شوخی با رسانه ها به سراغ برخی از رسانه های کشور رفته ایم و در این نوشتار صرفاً با هدف طنز حرف هایی و انتقاداتی را با زبان طنز به برخی از عناوین و تیترهای جراید کشور زده ایم که امیدواریم به کسی بر نخورد.

- جراید: یکی از نمایندگان فراکسیون امید: فیش های نجومی لوث شده است، مجلس دیگر وظیفه ای در این خصوص ندارد!

- کاتب سیستانی: برادر عزیز، مجلس در این خصوص وظیفه ای ندارد یا فراکسیون شما؟! نکند خدای نکرده چون نجومی بگیران از یاران هم خربی شما هستند، شما وظیفه ای در برخورد با این پدیده زشت و هنجار شکن، در خود حس نمی کنید؟!!

- جراید: براساس آمار گمرک ایران در 7 ماه منتهی به مهر امسال واردات بیش از 371 تن سنگ پا!

- کاتب سیستانی: ای بابا باز که اعتراض! حتماً سنگ پای قزوین استاندارد های جهان را ندارند که مجبور  می شوند سنگ پا از خارج وارد کنند! قابل توجه برادران قزوینی از امروز هر چه زودتر به فکر تهیه ایزو9001 باشید تا کالایتان با برند های خارجی قابل رقابت شود!!!

- جراید: آقای روحانی(نقل به مضنون): ما باغی را از دست غاصبان درآورده و در آن سیب و گلابی کاشته  عده ای بچه به باغ هجوم آورده و تقاضای سیب و گلابی می کنند، بگذار باغ به ثمر برسد!

- کاتب سیستانی: حساب روحانی! بچه که زدن ندارد! شما بزرگواری کرده و آنها را ببخشید! در ضمن  مواظب باغشان باشید که درختانش ثمر نداده، خشک نشوند!

- جراید: بنایی عضو کمیسیون عمران مجلس: 74 پای امضا استیضاح ماندند و 10 نفر امضای خود را پس  گرفتند!

- کاتب سیستانی: عجب، ده نفر! پس بقیه کجا هستند؟! به آن نمایندگان عرضه میداریم تا دیر نشده  امضای خودتان را پس بگیرید و به جایش یک نامه تشکر آمیز و قدردانی از زحمات بی شایسته وزیر در مزخرف خواندن مسکن مهر، استخدام سرآشپز غربی برای قطارها، تصادفات نا بهنگام قطار ها و دهها خدمات ارزنده دیگر، تهیه و رو نوشت آنرا جهت اطلاع عموم ملت، به رسانه ها تقدیم دارد!!!

- جراید: براساس آمار گمرک در 7 ماه منتهی به مهر امسال بیش از 24 تن خلال چوب وارد کشور شد!

- کاتب سیستانی: بی شناسنامه ها و بیسوادها کجایند تا خدمات ارزنده دولت را ببیند؟! از آنجایی که این  دولت، دولت تدبیراست حتی از ریز ترین مسائل بهداشتی این مردم نیز غافل نیستند! چون میدانند که الحمدالله مصرف گوشت، ماهی و مرغ بالا رفته، خلال دندان وارد کرده اند تا مردم بعد از مصرف آن نوع مواد غذایی دندانهایشان را تمیز کنند! بنازم دولتی را که لحظه ای از خدمت به مردم غافل نمانده! بنازم تدبیر را!!!

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان